BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Kanske lite privat fråga men hur ser ert sexliv ut? Tappat lusten helt eller är de som vanligt eller kanske ännu mera sugen än förr? Vad tycker era partners? vore lite kul o höra. Här är jag faktiskt nästan lite mera sugen än vanligt,haha.
Nu har vi bestämt oss för en barnvagn! Cybex priam blir det. En riktig värstingmodell, men vi passade på eftersom min mans föräldrar är så himla generösa och erbjöd sig att betala vagnen så då tog vi i lite extra. Om allt ser bra ut på RUL på torsdag så bokar vi den, skönt att ha det ur världen! I affären där vi bokade den har de även förlossningsgaranti, det känns skönt att inte behöva tänka att det var bortkastade pengar ifall något skulle gå helt galet.
Hoppas alla har en mysig helg ???? ja längtar tills måndag då blir det ultraljud :) hoppas allt är bra med den i magen ? man tänker ju så konstigt tankar.
Nu har vi bestämt oss för en barnvagn! Cybex priam blir det. En riktig värstingmodell, men vi passade på eftersom min mans föräldrar är så himla generösa och erbjöd sig att betala vagnen så då tog vi i lite extra. Om allt ser bra ut på RUL på torsdag så bokar vi den, skönt att ha det ur världen! I affären där vi bokade den har de även förlossningsgaranti, det känns skönt att inte behöva tänka att det var bortkastade pengar ifall något skulle gå helt galet.
Känner så väl igen mig i det problemet ni har, fast hos oss är det jag som är "problemet". Är gravid med nr 2 och har inte någon sexslust överhuvudtaget. Vi har knappt varit i närheten av varandra på flera månader känns det som. Sambon vill prompt att vår förstfödda ska sova i våran säng så vi har ju haft en skiljevägg i över ett års tid. Har sagt att det påverkar och försvårar för oss men då tycker han bara att jag är löjlig. Tycker det låter så sorgligt att han anser att du är mindre attraktiv nu, jag skulle bli jätteledsen om min kille sa så. Det är väl inte så kul för oss heller med alla gravidkrämpor och svamp och grejer, att då få höra från den man älskar att man är oattraktiv då hade jag smällt till honom haha... nej men det är tråkigt när det blir såhär. Vi har ett kasst förhållande just nu och vet båda två att mycket beror på noll beröring eller sex, vi bråkar mer och får en större klyfta mellan varandra. Dock är steget över tröskeln milslång känns det som och jag skulle gärna skippa sex tills jag inte är gravid mer, om man nu kan neka någon sex i 9 månader haha..
Jag känner verkligen igen när det liksom blir envägskommunikation, det är ju bådas problem så då tycker jag att han också får bjuda till lite för att det ska funka?? Jag tror att många killar generellt har så himla svårt att uttrycka sina behov och gärna tar den lätta vägen och rycker på axlarna istället/spelar dumma. Försök att prata och red ut vad ni kan göra för varandra för att ni ska känna er attraherade av varann. Jag och min man är iaf väldigt tydliga mot varandra med vad vi går igång på hos varandra (och inte...) och då är det så mycket enklare att trycka på de knapparna lite extra när det behövs :) bara som ett exempel.