BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Jag mår iaf bra. Känns lite som "business as usual", men är så otålig! Vill bara känna sparkarna nu, det är liksom nästa anhalt. Dock märker jag hela tiden att jag blivit extremt blödig för nästan vad som helst. I morse började jag grina i bilen för att de pratade om paralympics på radion och jag blev så rörd över alla som trotsat sina handikapp och idrottar....
Jag mår iaf bra. Känns lite som "business as usual", men är så otålig! Vill bara känna sparkarna nu, det är liksom nästa anhalt. Dock märker jag hela tiden att jag blivit extremt blödig för nästan vad som helst. I morse började jag grina i bilen för att de pratade om paralympics på radion och jag blev så rörd över alla som trotsat sina handikapp och idrottar....
Vill också börja känna sparkar! Jäkla skit att moderkakan ligger i framvägg! :P Haha. Blödig har jag varit ett bra tag. Vissa grejer är omöjligt att se på tv!
En fråga, har ni hört något om influensavaccin? Såg nu att gravida rekommenderas att vaccinera sig från v. 16. Har inte hört något om detta innan! Kommer min bm ta upp det eller måste jag fixa det själv?
En fråga, har ni hört något om influensavaccin? Såg nu att gravida rekommenderas att vaccinera sig från v. 16. Har inte hört något om detta innan! Kommer min bm ta upp det eller måste jag fixa det själv?
Har jag varken tänkt på eller hört om! Ska till bm på onsdag så kan ju kolla då om jag hinner med. Min prio 1 är att få kejsarsnitt så det ska jag ta upp. Sen är det den där sockerbelastningen. Ihhhh. :/
Hej alla!
Jag hoppar in här. Är gravid med en vild liten lillebror, som redan gav sig tillkänna i vecka 18 för pappa som kunde känna hur han levde runt inne i magen. Är nu i vecka 23, och ser hur hela magen guppar och har sig. Bävar för hur det kommer bli när han växer på sig lite till.
Min bm blev rätt paff när jag var där senast (i v 21) och han bokstavligen sparkade bort "staven" (vet inte vad den heter) som man lyssnar på hjärtljuden med, två gånger dessutom. Hoppas på att han lugnar ned sig lite ju mindre plats han får att kunna röra sig på. Är det någon annan här som har känt det lika tydligt? Misstänker att det beror på att det är barn nr 2 inom en ganska kort tid efter förra förlossningen, men jag kan för mitt liv inte minnas att storasyster rörde sig på det här viset någonsin.
Låter bra! Jag ska inte till bm förens 1/10. Varför ska du ha kejsarsnitt? Hoppas sockret ser bra ut!
Låter bra! Jag ska inte till bm förens 1/10. Varför ska du ha kejsarsnitt? Hoppas sockret ser bra ut!