BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Vilken fin gravidmage frkmaria! Ja, det börjar synas ordentligt nu. Var och köpte en uppsättning mammakläder förra veckan och det är så SKÖNT att ha kläder som sitter vettigt igen.
Ni vet när man typ bara känner sig tjock och går in och testar riktiga gravidkläder istället för att bara ta på tälten man har hemma. Och inser att det faktiskt syns rätt bra att man är gravid. 22+4. :)
vilken fin mage!
Kan inte alla visa sina? Vore roligt att se! Min mage -kom- för 2 veckor sen så jag är inte van än haha
vilken fin mage!
Kan inte alla visa sina? Vore roligt att se! Min mage -kom- för 2 veckor sen så jag är inte van än haha

Gravidappens bilder gör så att det ser ut som att jag har värsta bristningarna, men det har jag inte (än...)
Allt gick bra på RUL idag! Är så himla kär i den där lilla bebisen! Nu fattar jag verkligen att det är på riktigt. Blev flyttad 2 dagar bf 27/1, efter löning, wohoo!! :D