• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • Frkmaria
    thecoc skrev 2016-08-29 20:06:41 följande:

Vilken fin gravidmage frkmaria! Ja, det börjar synas ordentligt nu. Var och köpte en uppsättning mammakläder förra veckan och det är så SKÖNT att ha kläder som sitter vettigt igen. 

Tack! Ja. Visst känns det skönt att ha i rätt passform. :) nu kan man liksom spänna ut magen lite. ;)
  • Ivana1988
    Frkmaria skrev 2016-08-29 19:44:35 följande:

Ni vet när man typ bara känner sig tjock och går in och testar riktiga gravidkläder istället för att bara ta på tälten man har hemma. Och inser att det faktiskt syns rätt bra att man är gravid. 22+4. :)

vilken fin mage!

Kan inte alla visa sina? Vore roligt att se! Min mage -kom- för 2 veckor sen så jag är inte van än haha
  • thecoc
    Ivana1988 skrev 2016-08-30 07:16:03 följande:

vilken fin mage!

Kan inte alla visa sina? Vore roligt att se! Min mage -kom- för 2 veckor sen så jag är inte van än haha

Vi fotar magen varje tisdag så jag lägger upp en bild ikväll :) Magen är väldigt praktisk att använda som stöd för händerna när man skriver på telefonen numera!
  • Ivana1988
    thecoc skrev 2016-08-30 08:39:44 följande:
    Vi fotar magen varje tisdag så jag lägger upp en bild ikväll :) Magen är väldigt praktisk att använda som stöd för händerna när man skriver på telefonen numera!
    jag gjorde så dom första veckorna tills v16 kanske och då började det växa haha måste skärpa mig! Får ta en bild när jag har tid här och inte på kvällen då ser jag höggravid ut:)) magen är suåer jag längtar tills jag får ha min tallrik på den!
  • Frkmaria
    Ivana1988 skrev 2016-08-30 07:16:03 följande:

vilken fin mage!

Tack! Ser att jag skrev fel. V 21+4 var det igår, inte 22. Är förvirrad eftersom han i magen är stor och enligt senaste beräkningen är jag jag egentligen i v23 nu, men då jag håller mig till gamla beräkningen så är jag ju bara i v22.

Ja. Kul att se hur allas magar ser ut! :) Jag är som sagt glad att jag inte bara ser tjock ut längre. Är ju överviktig och har gått upp en del tack vare sköldkörtel-trams.
  • thecoc

Gravidappens bilder gör så att det ser ut som att jag har värsta bristningarna, men det har jag inte (än...)

• thecoc

Allt gick bra på RUL idag! Är så himla kär i den där lilla bebisen! Nu fattar jag verkligen att det är på riktigt. Blev flyttad 2 dagar bf 27/1, efter löning, wohoo!! :D

• thecoc

Dock så låg moderkakan i framvägg, får nog hålla mig till tåls innan jag känner några rörelser. Ska på nytt UL v.32 för att kolla så att moderkakan inte sitter för utgången.
Svar på tråden BF januari - 17