• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Ab imo pectore
    Nilsanna skrev 2016-05-14 20:42:50 följande:
    Förstår att du är nervös över att berättar för barnen. Jag är själv gravid i v 6+0 och vi kommer att berätta för min son (från ett tidigare förhållande) nu på måndag. Jag hoppas på en positiv reaktion...jag återkopplar hur det gick på tisdag :)
    Jag återkopplar också.
    Vi har pratat mycket med dom innan om detta att det inte alls är omöjligt att det blir ett syskon. Dock när min son utryckte att han inte vill ha ett syskon till så var han väldigt arg och ledsen på lillsyrran. Dom är verkligen som hund och katt // kattoch råtta.:)  
    Håller tummarna att din son blir glad :=)
  • Ab imo pectore
    SSK13 skrev 2016-05-15 09:40:42 följande:
    Nyplussad här! Tänkte hoppa in här med er :)

Fick MA i november 2016 så detta känns väldigt kul samtidigt som det är så läskigt!
    Grattis Skrattande
  • pytteliten
    Vågar nästan inte skriva här, skrockfull som jag är, men måste ju ändå få någonstans som man kan tjoa av sig lite.

BF 5/1, så är just nu i v7
    Fjärde barnet. 
    Haft en lång radda MF/MA så oron är konstant, även om jag försöker behålla lugnet.

Mår konstant illa. Vill bara äta lax, vilket inte är att rekommendera. Och ömma bröst och en trötthet som inte är av denna värld...

• CupcakeMomm

Hej,
    Är gravid med mitt 3e barn och har BF 23 januari, lite mer nervös nu än tidigare graviditeter.

• Wulfina

Hej alla!

Plussade i söndags. Detta är första barnet. Sjukt nervös för allt som har med graviditet att göra. Vi började för snart 4 år sedan och äntligen lyckades vi efter 2:a ivf-behandlingen. ????

Det är svårt att räkna på bf då vi gått på behandling men räknar man på ägglossning så blir bf 24 januari. Vi får väl se om det ändras. ????

Som sagt, första barnet, ny på detta, så kommer det några dumma frågor så ha överseende. ????????

• Wulfina

Oj. Alla mina smileys försvann och ersattes med frågetecken. Inte meningen alls. :D

• KCEG

Hej!
    Enligt mina uträkningar är det BF 12/1 men vi får vad bm säger vid inskrivningen. 
    Jag ska försöka boka tid för ett tidigt VUL eftersom att jag har haft lite osammanhängande blödningar i en vecka. Men inte längre... det slutade för några dagar sedan. Däremot är jag så vansinnigt yr, det kan jag inte komma ihåg från mina tidigare graviditeter. Detta blir, om allt går bra vår trea. Hoppas hoppas hoppas! 

Jag känner mig mätt mest hela tiden, sen blir jag akut hungrig, äter ngt sen är jag mätt... jätte mätt trots väldigt liten mängd mat.. sen akut hungrig. Även det är nytt för mig. En graviditet helt olik de andra två. 

Enligt appen är jag på 5+6 idag. 

• Mariiaa1991

Hej!

Plussade idag bim+3 med bf 23 januari, blir vårt 3:e barn.

Finns det någon hemlig facebookgrupp?

• lindgrenmaria91
    CupcakeMomm skrev 2016-05-17 15:23:11 följande:

Hej,

Är gravid med mitt 3e barn och har BF 23 januari, lite mer nervös nu än tidigare graviditeter.

Kul, samma här. Tredje barnet med bf 23 januari :) jag som skrivit ovan men glömt min inloggning :)
  • pytteliten

Det ska tydligen finnas en Facebook grupp men vet inte om administration är här så ofta. OM någon annan är med i FB-gruppen kan ni hojta lite då att vi är flera som vill vara med?

Tack ?

Och när jag ändå skriver: stort grattis till er nyplussade!

Svar på tråden BF Januari 2017