BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej,
Är gravid med mitt 3e barn och har BF 23 januari, lite mer nervös nu än tidigare graviditeter.
Hej alla!
Plussade i söndags. Detta är första barnet. Sjukt nervös för allt som har med graviditet att göra. Vi började för snart 4 år sedan och äntligen lyckades vi efter 2:a ivf-behandlingen. ????
Det är svårt att räkna på bf då vi gått på behandling men räknar man på ägglossning så blir bf 24 januari. Vi får väl se om det ändras. ????
Som sagt, första barnet, ny på detta, så kommer det några dumma frågor så ha överseende. ????????
Oj. Alla mina smileys försvann och ersattes med frågetecken. Inte meningen alls. :D
Hej!
Enligt mina uträkningar är det BF 12/1 men vi får vad bm säger vid inskrivningen.
Jag ska försöka boka tid för ett tidigt VUL eftersom att jag har haft lite osammanhängande blödningar i en vecka. Men inte längre... det slutade för några dagar sedan. Däremot är jag så vansinnigt yr, det kan jag inte komma ihåg från mina tidigare graviditeter. Detta blir, om allt går bra vår trea. Hoppas hoppas hoppas!
Jag känner mig mätt mest hela tiden, sen blir jag akut hungrig, äter ngt sen är jag mätt... jätte mätt trots väldigt liten mängd mat.. sen akut hungrig. Även det är nytt för mig. En graviditet helt olik de andra två.
Enligt appen är jag på 5+6 idag.
Hej!
Plussade idag bim+3 med bf 23 januari, blir vårt 3:e barn.
Finns det någon hemlig facebookgrupp?
Hej,
Är gravid med mitt 3e barn och har BF 23 januari, lite mer nervös nu än tidigare graviditeter.
Det ska tydligen finnas en Facebook grupp men vet inte om administration är här så ofta. OM någon annan är med i FB-gruppen kan ni hojta lite då att vi är flera som vill vara med?
Tack ?
Och när jag ändå skriver: stort grattis till er nyplussade!