BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Skapar gärna en om där inte redan finns :)
Ni som vill bli med i fbgruppen kan skicka ett pm till mig med namn så lägger jag till er som vänner och sen i fbgruppen. Är en gräns på 80 personer i gruppen så max 12 st till får komma in :)
Ni som vill bli med i fbgruppen kan skicka ett pm till mig med namn så lägger jag till er som vänner och sen i fbgruppen. Är en gräns på 80 personer i gruppen så max 12 st till får komma in :)
när har ni tänkt att berätta för andra om graviditeten? Jag är ju i V7 och vet inte alls när vi tänkt berätta. Sambon vill vänta och det vill ju jag egentligen också men samtidigt är det så svårt att hålla tyst om något sådan stort. Sambon hade 25 årsfest förra helgen och jag drack alkoholfritt vin fast jag hade hällt över den i en vanlig vinflaska. Så ni kanske förstår dilemmat att hålla det hemligt samt att jag är så extremt trött och kan inte berätta varför ännu.. Efter V12 har jag förstått att det är är som vanligast att berätta eller efter rutin ultraljudet?
Vi berättade för våra föräldrar och allra närmaste vänner så fort vi fick plus. Sedan vet en på jobbet eftersom jag varit borta några dagar under IVF-behandlingen. Dessutom vet tre stycken som själva genomgått IVF för att få barn. Ungefär samma grupp visste förra gången också när det slutatde med mf 7+0.
Berätta för de människor som man inte har något problem med att dela sorgen med ifall det skulle gå illa. Är skönt att ha många som stöttar en också.
Men jag vet att vår situation är annorlunda eftersom många vetat om att vi hållt på med IVF. Och då kommer de ju oundvikligen undra om det lyckats.
Det är helt enkelt upp till var och en vad man känner sig bekväm med.
Hej!
Hoppas få hoppa in här!
Plussade idag och herre jösses hade nästan gett upp hoppet!
Jag är 37 år, har två barn sen innan födda 05 och 09. Har varit sugen på en 3a men efter drygt 2 år utan skydd trodde vi nog att det inte skulle bli fler! Beräknad till 30/1 enligt appen! Bara att hålla tummarna att det går vägen!
Hur gör man med jobbet när man är så trött och mår illa? :( vill inte redan berätta då de fortfarande är tidigt ju. Men i mitt jobb fungerar de inte att gå iväg så fort man mår illa eller att vila när man är trött (går väl inte direkt i många jobb)
Hur gör man med jobbet när man är så trött och mår illa? :( vill inte redan berätta då de fortfarande är tidigt ju. Men i mitt jobb fungerar de inte att gå iväg så fort man mår illa eller att vila när man är trött (går väl inte direkt i många jobb)