BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Gud va nojjig man blir när man läser hur vanligt det tyvärr är med MA :( hur vet man? Kan man ta gravtest varje vecka fram till ultraljudet för att känna sig lite lugnare? Vet försig att hormonerna stannar väl kvar i kroppen ändå ett tag? Usch borde inte ens tänka sä här..
Verkar inte heller som om de finna någon klinik här i närheten som gör tidigt UL. Jag bor i Västmanland och de närmsta jg hittade var i Västerås men det var från v12..
Hej
Jag hoppar in här..
Väntar första barnet slutet av januari.. Har två MA sedan innan så hoppas på 3e gången gillt.
Gud va nojjig man blir när man läser hur vanligt det tyvärr är med MA :( hur vet man? Kan man ta gravtest varje vecka fram till ultraljudet för att känna sig lite lugnare? Vet försig att hormonerna stannar väl kvar i kroppen ändå ett tag? Usch borde inte ens tänka sä här..
Verkar inte heller som om de finna någon klinik här i närheten som gör tidigt UL. Jag bor i Västmanland och de närmsta jg hittade var i Västerås men det var från v12..
Hej!
Fick plus på testet i lördags. Paniken var ett faktum. Kändes lite väl tätt när vi har en son på.6 mån. Bokat tid på gyn. Men idag kom sambon hem och hade ångrat sig. Vi ska till gyn på onsdag för att tidsbestämma! Fortfarande i chock och oklart hur utgången blir även om det känns bestämt eftersom jag skriver här!
Väntar mitt första barn. Ska på inskrivning 21/6 är då i v.9+2! Att känns så otroligt spännande! ????
Har nästan tappat alla symptom sen i lördags. Från att vara full utav symptom i fredags så har det kraftigt avtagit sen i lördags. Ömheten i brösten är nästan borta och jag är mycket piggare.
Är rädd för MA, aldrig haft det tidigare...
Ja vi har haft lite olika på olika appar och barnmorskan har sagt annorlunda också haha. Nån sa 29/12 och nån sa 31/12 och nån 1/1 haha. Men hoppas på att det blir 2017 men man vet aldrig :)
Okej, ja jag funderar på att testa ett sånt. Men gick nyss in i vecka 10 så jag hoppas att illamåendet ska släppa med tiden nu.
Skulle ni göra KUB-testet?
Har nästan tappat alla symptom sen i lördags. Från att vara full utav symptom i fredags så har det kraftigt avtagit sen i lördags. Ömheten i brösten är nästan borta och jag är mycket piggare.
Symptom kommer och går hela tiden och det är helt normalt och behöver inte betyda nånting alls.
Jag har nästan inga på morgonen, de kommer under dagen. VIssa dagar mår jag bättre, andra sämre.