BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!

Hej! Jag är i vecka 9 och hade två gravtest kvar, tänkte prova för skoja skull men ett visar starkt och ett jätte svagt, hur ska jag tolka det!? Orolig!
Men nej! Det är ju skräcken...usch vad hemskt tråkigt att läsa. Hur har du känt de sista dagarna, försvann några symptom eller vad hände? Skickar en stor bunt tröstkramar
Hej
Vad trevligt att hitta hit. Är 38 år. Väntar 3:e barnet????. Första sonen är 13, andra sonen 8 månader. O nu har jag precis plussat igen. Är jätteglad. Men lite nervös. Hade ett ganska jobbigt snitt nu sist. Men det ska förhoppningsvis gå bra.
Här är det svaga testet
Tack för stödet! Och kan säga att jag gjorde ett nytt test efter en halvtimme på billiga tester och det visade mycket starkt positivt! Så förmodligen Vart det för hög hcg halt i urinen då jag väntade 3-4 timmar. Så mitt råd är att GÖR INTE GRAVTEST såhär sent som i vecka 8-9, jag fick panik och bara onödigt att skapa oro! Och ett svagare grav test behöver inte betyda missfall! Lycka till allihopa ????

Hej! Har plussat och beräknad till 17 januari. Precis kommit in i V7. 25 år
Har föresten inte tagit kontakt med MVC ännu men kanske ska göra det imorgon? Kanske är dags? Som sagt borde jag vara i v7 nu.
Har föresten inte tagit kontakt med MVC ännu men kanske ska göra det imorgon? Kanske är dags? Som sagt borde jag vara i v7 nu.
Hej allihopa! Plussade den 1 maj, första barnet tillsammans för mig och min sambo. Jag är 27 år, är så redo :)
BF beräknad antingen 31/12 eller 1/1, olika på olika appar haha. Jag håller tummarna på januari iaf. Är själv tidigt januaribarn som skulle ha kommit 28 dec egentligen haha.
Har sedan två veckor tillbaks börjat ha så mycket illamående om kvällarna, har svårt att sova på grund av illamåendet. Annars är väll aptiten helt okej, inte jätte stor aptit dock. Och mina bröst har växt som bara den haha. Hade nästan behövt en större bh redan i vecka 7.
Kul att va med här i gruppen :)