BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Kul att läsa att vi är fler som kanske kommer spendera nyår på BB :D vi ska på inskrivning 2a juni och hoppas på att få göra kub så snart som möjligt :) är 27 år och bor i Sthlm, första barnet för båda.
Är sjukt sugen på räkor i princip hela tiden haha och mest frukost-mat/kall mat, lagat kryddig mat lockar inte speciellt mycket just nu. Slutat helt med kaffe, blir äcklad av lukten och jag är ändå kaffe-beroende annars. Illamåendet är värst på kvällen men tröttheten har börjat släppa tack och lov! :)
Kul att läsa att vi är fler som kanske kommer spendera nyår på BB :D vi ska på inskrivning 2a juni och hoppas på att få göra kub så snart som möjligt :) är 27 år och bor i Sthlm, första barnet för båda.
Är sjukt sugen på räkor i princip hela tiden haha och mest frukost-mat/kall mat, lagat kryddig mat lockar inte speciellt mycket just nu. Slutat helt med kaffe, blir äcklad av lukten och jag är ändå kaffe-beroende annars. Illamåendet är värst på kvällen men tröttheten har börjat släppa tack och lov! :)
Undrar med, om det är fb ni menar.
Spännande på måndag, planerar boka ett UL till v 8(7+0 nånting innan midsommar) så hade vart intressant se hur mycket du får se.
Grattis till er båda! När är BF? :)
Ja jag är också mest sugen på kall mat. Tacos funkade bra dock haha. Samma här med illamåendet, värst på kvällen. Prövade att ta en Postafen igår mot illamående men vet ej om det fungerade haha.
Åh lyllo, vill att min trötthet ska släppa också haha :)
Plussade i dag! Beräknat bf 31/1 alt 1/2 beroende på hur man räknar! Är gärna med i fb-grupp!
Väntar trean!

Är det någon här som är med i nån FB-grupper eller vill bli? Ska vi skapa en annars kanske? :)
Är det någon här som är med i nån FB-grupper eller vill bli? Ska vi skapa en annars kanske? :)
Hej!
Hoppas få hoppa in här!
Plussade idag och herre jösses hade nästan gett upp hoppet!
Jag är 37 år, har två barn sen innan födda 05 och 09. Har varit sugen på en 3a men efter drygt 2 år utan skydd trodde vi nog att det inte skulle bli fler! Beräknad till 30/1 enligt appen! Bara att hålla tummarna att det går vägen!