BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Översta är från igår BIM-1 och nedersta från idag på BIM-dagen.

Blääää fick mf i v 7+4, så surt när vi har försökt få syskon i mer än två år, det här är andra missfallet på den tiden. Tur att vi åtminstone har en liten solstråle men nu börjar jag tvivla på om han nånsin ska få ett syskon som är hyfsat nära i ålder. :'( Önskar er andra lycka till.
OM du är på BIM-2 så borde du väl vara i vecka 3+4? Jag är på BIM idag och är då på 3+6
Men kanske har med lutealfasen att göra...
Jag hade med svaga test men idag är det tydligt starkare, så skönt! Lägger bild strax så du kan se. Men plus är plus oavsett styrka, huvudsaken är ju att det ökar som det ska.
Ha med missfall fast i februari. Men denna gången har jag känt det bra redan från ÄL+4, att det känts positivt och att nåt är på gång, ett helt annat lugn än sist trots att jag har i baktankarna hur det gick sist...då plussade jag tidigt men fick missfall bara 6 dgr senare, men då ökade testen knappt från dag till dag så kändes aldrig bra. *
Har BF 31/1
med denna lilla räka om den stannar kvar. 2 barn sen innan födda -08 och -11 
Vad roligt med en sån här grupp. Om jag har räknat rätt så ska vi få en liten knodd kring 17 januari 2017. Om allt går vägen. Jag har tre barn sedan tidigare som är 16, 14 och 11 år så jag börjar verkligen om på nytt. Vi är jätte glada! Jag känner dock mycket oro denna gång, dels för att jag har hunnit bli äldre. Blir 38 år i sommar. Men jag försöker vara lugn och tänka positivt. Lycka till allihop!!
Jo är ju så olika det där med missfall..kan ju ske när som. Men jag kände ändå att nåt var fel, de blev inte starkare än mitt var igår. Så att se dagens som har ökat fint känns psykologiskt bra. Men är ju ingen garanti för att allt går vägen..är mycket som ska funka därinne...
Ja har man längre cykel så är det kanske så att man då hamnar på 4+ innan man når BIM. Bara inte tänkt på det så mycket...
Blääää fick mf i v 7+4, så surt när vi har försökt få syskon i mer än två år, det här är andra missfallet på den tiden. Tur att vi åtminstone har en liten solstråle men nu börjar jag tvivla på om han nånsin ska få ett syskon som är hyfsat nära i ålder. :'( Önskar er andra lycka till.
Gjorde en tidig VUL idag pga rosa flytningar i en vecka...jag såg hjärtat slå! Fostret är 6,1 mm och allt såg "normalt ut" enligt BM. Känns skönt! Har en ny tid inbokat tisdagen 7/7 för ett nytt UL för att säkerställa att allting växer som det ska.
Berättade för min son förra veckan (han är 13 år), han blev jätteglad! Han är medveten om riskerna med tidig missfall osv och jag ser fram emot att få ge honom ett syskon :)
Känner så för er som känner att ett missfall är på gång, har självt 2st sedan tidigare och håller alla tummar och tår att det ska gå vägen denna gång för oss alla.
Stora kramar till er!
Gjorde en tidig VUL idag pga rosa flytningar i en vecka...jag såg hjärtat slå! Fostret är 6,1 mm och allt såg "normalt ut" enligt BM. Känns skönt! Har en ny tid inbokat tisdagen 7/7 för ett nytt UL för att säkerställa att allting växer som det ska.
Berättade för min son förra veckan (han är 13 år), han blev jätteglad! Han är medveten om riskerna med tidig missfall osv och jag ser fram emot att få ge honom ett syskon :)
Känner så för er som känner att ett missfall är på gång, har självt 2st sedan tidigare och håller alla tummar och tår att det ska gå vägen denna gång för oss alla.
Stora kramar till er!
Skönt att få se att allt ser bra ut, underbart! Ska försöka boka ett VUL/UL i vecka 7+0 så jag ser att allt är som det ska så långt. Så tidigast om 3 veckor.
Har ett missfall i bagaget i början på mars men konstigt nog känner jag mig ändå lugn just nu, kan ju ändå inte påverka om det skulle hända tänker jag. Försöker njuta och blicka framåt, tänka positivt! Fick GRAVID 2-3 på digitalt i morse, hade väntat mig 1-2 eftersom jag bara är i v 4+0, så känns väldigt bra så här långt.
Här vill jag gärna vara med. Är runt 6+4. Fick missfall blödningar i april, blödde runt 6dagar. Så jag blev visst gravid rätt fort efteråt.
Har 2st döttrar sen innan på 10år å 6år. Beräknat än så länge är väl runt 15-20 januari något sådant