• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Nykär15
    Börja om skrev 2016-05-24 12:59:20 följande:

Vad roligt med en sån här grupp. Om jag har räknat rätt så ska vi få en liten knodd kring 17 januari 2017. Om allt går vägen. Jag har tre barn sedan tidigare som är 16, 14 och 11 år så jag börjar verkligen om på nytt. Vi är jätte glada! Jag känner dock mycket oro denna gång, dels för att jag har hunnit bli äldre. Blir 38 år i sommar. Men jag försöker vara lugn och tänka positivt. Lycka till allihop!!

Jag är med lite äldre...kommer fylla 40 år två månader efter bäbisen har kommit om allt går vägen...

Detta är min tredje, min killes första Hjärta mina första barn är 5 resp 8 år. 

• Börja om
    Nykär15 skrev 2016-05-25 13:15:54 följande:

Jag är med lite äldre...kommer fylla 40 år två månader efter bäbisen har kommit om allt går vägen...

Detta är min tredje, min killes första Hjärta mina första barn är 5 resp 8 år. 

Vad roligt med någon mer som är lite äldre! När är du beräknad att föda? Det är min killes första barn också.
  • Smultron Tösen

God morgon ????

Testade igår positivt på grav-testen och väntar nu nervöst på att få passera de kritiska veckorna.

Har sedan tidigare två barn födda 2008 och 2009. Detta är dock min pojkväns första barn så detta kommer bli en mycket spännande och känslosam resa ????

• angelikkaj
    Smultron Tösen skrev 2016-05-26 06:19:11 följande:

God morgon ????

Testade igår positivt på grav-testen och väntar nu nervöst på att få passera de kritiska veckorna.

Har sedan tidigare två barn födda 2008 och 2009. Detta är dock min pojkväns första barn så detta kommer bli en mycket spännande och känslosam resa ????

Grattis! Väntar också på att passera de kritiska veckorna. Drygt.
  • Nykär15
    Börja om skrev 2016-05-25 16:18:58 följande:
    Vad roligt med någon mer som är lite äldre! När är du beräknad att föda? Det är min killes första barn också.

BF 31/1-17 Hjärta

• Pennyli

Slänger in mig här med har nyligen plussat och det känns spännande, har två barn sen tidigare men 10 år sen jag sist hade en bebis så börjar verkligen om på nytt. blir en ny resa, nya erfarenheter, roligt att dela den med andra. hoppas allt går bra för er andra och att vi klarar första månaden.

• angelikkaj
    Pennyli skrev 2016-05-26 09:46:04 följande:

Slänger in mig här med har nyligen plussat och det känns spännande, har två barn sen tidigare men 10 år sen jag sist hade en bebis så börjar verkligen om på nytt. blir en ny resa, nya erfarenheter, roligt att dela den med andra. hoppas allt går bra för er andra och att vi klarar första månaden.

Grattis grattis!
  • cncncn

fick iallafall njuta av min graviditet i 12 dagar men slutade tyvärr i missfall idag i v5+4...

• Nykär15
    cncncn skrev 2016-05-26 13:02:01 följande:

fick iallafall njuta av min graviditet i 12 dagar men slutade tyvärr i missfall idag i v5+4...

Men nej! Det är ju skräcken...usch vad hemskt tråkigt att läsa. Hur har du känt de sista dagarna, försvann några symptom eller vad hände? Skickar en stor bunt tröstkramar Hjärta
  • meyaz

Hej! Jag är i vecka 9 och hade två gravtest kvar, tänkte prova för skoja skull men ett visar starkt och ett jätte svagt, hur ska jag tolka det!? Orolig!

Svar på tråden BF Januari 2017