• lkmw

BF i november

Hej!

Vi väntar vårt första barn, och det är beräknat till början av november. Jag är den första av mina vänner som ska ha barn så tänkte att det hade varit kul att prata med andra som har BF ungefär i samma period, gärna i Malmö :) Det är ju så mycket som snurrar runt i huvudet på en.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden BF i november
  • lkmw
    SannA_1986 skrev 2016-09-02 21:07:55 följande:

Hejsan!

Ny på sidan :)

Vi väntar vårt första barn och är beräknade till 19/11.

Om man säger så att i den lilla lilla umgängeskretsen va har så är vi först med att skaffa barn och då blir det ett litet regnbågsbarn.

Kul att ha kontakt med fler som ska få november-barn :)

Välkommen :)
  • Pogba

Hej. Är ny i tråden och väntar vårt första 2/11. Mindre än två månader kvar! Någon annan som bor i Sthlm området?

• lkmw

Hej allihopa, hur mår ni?

Jag är lite nyfiken på om ni anmält er till kurser ( ex. profylax och amning) och vad ni får gratis genom er mödravårdcentral?

• Beengaah91

Hej :) Jodå ja mår allt bra men känner mig helt slut i kroppen... Behöver ju liksom nästan inte göra nåt för att bli trött längre :P Den sparkar o har sig för fullt därinne :) Känner ett tryck neråt sen ett antal veckor tebax :) Ska på Föräldragrupp nästa onsdag så får se va de e för nåt :)

• Helgesson87
    lkmw skrev 2016-09-09 08:53:00 följande:

Hej allihopa, hur mår ni?

Jag är lite nyfiken på om ni anmält er till kurser ( ex. profylax och amning) och vad ni får gratis genom er mödravårdcentral?

Mår bra här med men trött och ont av foglossning. Ska gå på föräldrarinfo på bvc vid två tillfällen annars är inget annat inbokat. Börjat med vattengympa för gravida och det är så skönt att kunna röra mig i vattnet utan att ha ont!
  • SannA_1986

Hejsan!

Hoppas allt är bra med er alla och de små liven som växer i magen :)

Jag är lite nyfiken om det finns någon här som bor i Helsingborg?

• Helgesson87

Någon mer som fått problem med karpaltunnelsymtom? Blir tokig :'(

• lkmw
    Helgesson87 skrev 2016-09-22 14:50:09 följande:

Någon mer som fått problem med karpaltunnelsymtom? Blir tokig :'(

Nä det tror jag inte, men låter besvärligt :/
  • lkmw

Någon annan som varit på rutinultraljud nu och fått en beräknad storlek på bebis?

Vår bebis är tydligen ganska liten så vi får gå på extra ultraljud och kontroller för att se att han växer och får den näring han behöver. Vikten ligger på  -22% men än så länge ser allt bra ut 

• pewwelin

Hur går det för alla?

är på bf + 6 idag och verkar inte hända nånting direkt. Fick en hinnsvepning igår, men har ej känt av något.

Svar på tråden BF i november