• lkmw

BF i november

Hej!

Vi väntar vårt första barn, och det är beräknat till början av november. Jag är den första av mina vänner som ska ha barn så tänkte att det hade varit kul att prata med andra som har BF ungefär i samma period, gärna i Malmö :) Det är ju så mycket som snurrar runt i huvudet på en.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden BF i november
  • Helgesson87
    lkmw skrev 2016-05-27 09:22:49 följande:

Hej allihopa!

Hur mår ni? Rullar det på som det ska =)?

Här tickar allt på också! Allt illamående är borta och känner mig något piggare, förutom om kvällarna. Börjar dra ihop sig till rutinultraljudet :) Nu syns det på riktigt på magen också :)
  • pewwelin

Hur gåre för alla? snart dax för rul? :)

Nå fler som har mkt molvärk nu? Tycker det varit den värsta av alla ggrna nu. Går in i v 20 imorgon.

• lkmw
    pewwelin skrev 2016-06-14 09:23:28 följande:

Nå fler som har mkt molvärk nu? Tycker det varit den värsta av alla ggrna nu. Går in i v 20 imorgon.

Hejsan!

Här går det bara bra, mår bra och inga konstigheter än så länge. Förutom att jag har börjat få kramp i vaderna på nätterna vilket verkar normalt. Men tusan vad ont det gör. Ingen molvärk alls faktiskt.

Har rul den 22/6, så nästa vecka äntligen. Ska bli så kul att få se den nu =) Känner tydligare sparkar varje dag.

Har du haft rul än?
  • Helgesson87
    pewwelin skrev 2016-06-14 09:23:28 följande:

Var på rul igår! En livlig kille som mådde bra. Så spännande att få se den lille! ????
  • Kroa

Jag var på rul i måndags, där vi fick veta att vi också väntar en liten kille! :)

Jag har skrivit här förut, men såg faktiskt inte förrän nu att inlägget ligger i "första barnet"-mappen. Det är ju faktiskt inte mitt första barn, så ni får väl säga till om ni vill kasta ut mig, haha!

Jag har en dotter sedan innan och sen har jag ett bonusbarn i samma ålder som dottern, som är 3 år nu. Så det blir min första son iallafall, vilket pappan är överlycklig för! Nu slipper han vara orolig över att tjejerna ska gadda ihop sig mot honom i framtiden ;)

• pewwelin

Vad många pojkar det blir :)

Var också på Rul i fredags och fick veta vi väntar en pojke. Vart flyttad 4 dagar så det var ju inte så farligt :)

Känner också av honom invändigt, inga sparkar utvändigt ännu. Känns som det dröjer ett tag till då sparkarna invändigt inte är jätte tydliga ännu. Men den som väntar på nått gott ;)

• lkmw

Vi fortsätter trenden här med en liten pojke till Skrattande 

• pewwelin
    lkmw skrev 2016-06-22 10:16:41 följande:

Vi fortsätter trenden här med en liten pojke till  

Spännande! Mkt pojkar :) vad fick du för bf datum? :)
  • lkmw
    pewwelin skrev 2016-06-22 19:26:47 följande:

Spännande! Mkt pojkar :) vad fick du för bf datum? :)

Vi står kvar på 10 november som sattes vid kub-testet :)
  • sommarsaga

Vi väntar också en pojke :D med BF 5e november. Många pojkar här verkar det som :)

Svar på tråden BF i november