• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • BeautifulMoments
    Wasserdroppen skrev 2016-06-27 08:53:21 följande:

Hur många fb-grupper finns det nu i den här tråden? x)

3-4 st
    My life, My choice!
  • Micki88

3 tror jag :) två mindre grupper och en stor. Vill du vara med i en liten grupp får du gärna skicka mig ett pm :)

Wasserdroppen skrev 2016-06-27 08:53:21 följande:

Hur många fb-grupper finns det nu i den här tråden? x)

• Applerose
    BeautifulMoments skrev 2016-06-27 09:24:12 följande:
    Vill du pröva mediciner kan man köpa postafen. Läkaren på MVC kan även skriva ut lergigan Comp.
    My life, My choice!
    Tack för svar :)
    Hemskt illamående som suttit i hela dagen verkligen. Hoppas det lägger sig lite, svårt att jobba, phu!
  • Syster86
    mammelie skrev 2016-06-26 15:12:54 följande:

Nån mer än jag som ska göra KUB-test?

Absolut. Jag och sambon vill veta allt man kan få reda på.
  • Syster86

Är gravid för första gången efter att ha försökt i 2 år. Så nu hoppas vi att allt går vägen och att lillen kommer ut runt 6e feb som den är beräknad till :)

• Brbsladderben

Jag la till dig! :)

Terese86 skrev 2016-06-26 23:13:44 följande:

Halloj tjejer!

Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss som är beräknade till Februari/mars 2017.

Lägg till mig som vän på Facebook så bjuder jag in er i gruppen och tar sedan bort er som vänner igen. Sök på tachmud@hotmail.com så hittar ni mig.

Jag plussade nu i veckan och enkelt mina beräkningar så borde jag ha bf månadsskiftet februari, mars.

Det blir barn nummer två för min del, fick en son nu i januari.

Ha det så bra.

Mvh, Terese

• jessimalm

Är i vecka 6 (5+2) nu och humöret är hemskt!

Hur många fler har liknande?

Skit jobbigt och frustrerande då min sambo och jag blir osams flera gånger om dagen då mitt humör är hemskt :(

• stor grön drake

Fick tag på MVC efter lite trubbel.

BM trodde inte att det var någon fara med min blödning, och oavsett så fanns inte gyn-tider (annat än i akutfall) före den tid jag redan har inbokad för VUL 19/7. Inskrivning nästa vecka.

Första dagen på jobbet gick ok. Vägde mig har gått upp flera kilon sen jag vägde mig sist någon gång i maj (använder en av jobbets vågar)

Jag brukar gå upp när jag är ledig, så får hoppas att det vänder neråt igen nu när jag är tillbaks på jobb.

• Wasserdroppen
    stor grön drake skrev 2016-06-27 15:14:56 följande:

Fick tag på MVC efter lite trubbel.

BM trodde inte att det var någon fara med min blödning, och oavsett så fanns inte gyn-tider (annat än i akutfall) före den tid jag redan har inbokad för VUL 19/7. Inskrivning nästa vecka.

Första dagen på jobbet gick ok. Vägde mig har gått upp flera kilon sen jag vägde mig sist någon gång i maj (använder en av jobbets vågar)

Jag brukar gå upp när jag är ledig, så får hoppas att det vänder neråt igen nu när jag är tillbaks på jobb.

Hoppas att hon har rätt och att det inte är någon fara :) skönt att få tala med bm i vilket fall
Svar på tråden BF Februari 2017