• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Åt du den i sängen innan du klev upp? Det är mitt tips annars ;)

Applerose skrev 2016-06-27 08:29:38 följande:

Någon som har något smart tips för morgonillamående? Fy alltså!!

Har försökt med skorpa men hjälper inte så mycket. Är kanske bara att bita ihop!

Jag håller tummarna!

stor grön drake skrev 2016-06-27 15:14:56 följande:

Fick tag på MVC efter lite trubbel.

BM trodde inte att det var någon fara med min blödning, och oavsett så fanns inte gyn-tider (annat än i akutfall) före den tid jag redan har inbokad för VUL 19/7. Inskrivning nästa vecka.

Första dagen på jobbet gick ok. Vägde mig har gått upp flera kilon sen jag vägde mig sist någon gång i maj (använder en av jobbets vågar)

Jag brukar gå upp när jag är ledig, så får hoppas att det vänder neråt igen nu när jag är tillbaks på jobb.

• Applerose
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-27 16:19:56 följande:

Åt du den i sängen innan du klev upp? Det är mitt tips annars ;)

Gjorde jag ju visserligen inte, hehe. Tyckte jag mådde bra fram tills jag började sminka mig, fyfy.
    Men tack för tipset, det får jag testa imorgon! :D
  • stor grön drake
    Wasserdroppen skrev 2016-06-27 15:21:18 följande:

Hoppas att hon har rätt och att det inte är någon fara :) skönt att få tala med bm i vilket fall

Tack. Ja, det kändes bra, hon var ny och osäker så hon bad att få ringa upp igen efter att ha konsulterat en äldre kollega.
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-27 16:20:49 följande:

Jag håller tummarna!

Tack

Haha ja vet man att det kommer är det bäst att förebygga ;) Iaf äta den det första du gör när du klivit upp ;) Jag behöver absolut borsta tänderna innan frukost dock, annars går det illa ;)

Applerose skrev 2016-06-27 16:43:24 följande:

Gjorde jag ju visserligen inte, hehe. Tyckte jag mådde bra fram tills jag började sminka mig, fyfy.

Men tack för tipset, det får jag testa imorgon! :D

• jvd89

Jag är sjukligt trött och illamående. Folk i vår närhet börjar kolla och min mamma är på mig hela tiden "är du inte pigg, du ser så trött ut" sjukt irriterande då man vill vänta till kub att berätta:)

• many87

Hej jag hoppar gärna in här hos er (gärna något på Fb med om jag får :) )

Plussade helt otroligt idag. Vi har fått till oss att jag inte kan bli gravid "på egen hand" men efter 1 1/2v illamående o lite kräkningar så köpte mannen ett test som visa + direkt :D

Vi har två barn sen innan en dotter född 2011 och en son 2014. Dottern ivf och sonen pergotime.

Så vi är väldigt chockade men såklart glada. Är i v 8.

Lycka till alla :)

• Wasserdroppen
    many87 skrev 2016-06-27 18:54:12 följande:

Plussade helt otroligt idag. Vi har fått till oss att jag inte kan bli gravid "på egen hand" men efter 1 1/2v illamående o lite kräkningar så köpte mannen ett test som visa + direkt :D

Vi har två barn sen innan en dotter född 2011 och en son 2014. Dottern ivf och sonen pergotime.

Så roligt! Grattis!!

Grattis! :)

• stor grön drake

Grattis och välkommen
Svar på tråden BF Februari 2017