• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • HäxanSurtant
    Mammaresan skrev 2016-07-10 14:42:46 följande:
    Kommer också testa på BIM -4 som är om 6 dagar. Om det är för tidigt? Absolut! Kommer jag göra det ändå? Japp! Flört Så ja, det är inget säker att testa då om du vill få ett säkert svar på om du är gravid eller inte. Men man kan prova om man vill. Glad
    Hi hi hi, gillar din inställning! 2 + 2 test påväg hem nu... Hoppas att de kommer imorgon!
  • Snäckan26

Hej tjejer jag hoppar in här om det är ok . Kan någon hjälpa mig att tyda mitt äl test , jag hade ett ma i Maj och fick tillbaka mensen efter 32 dagar den 28/6 . Den höll bara i sig i 3 dagar men det brukar vara standard för mig. Nu till min fråga , ska bägge strecken vara lika starka för att det ska vara ägglossning och betyder detta då att det är på gång iallafall  ? Bim borde vara runt den 25 om jag har räknat rätt
  • pojkmorsan

Detta e så konstigt :/ enligt tidigare månad och mina beräkningar skulle jag fått glad gubbe på äl testet igår vilket jag inte fick. Idag har jag värk i äggstockarna tydlig äl inget o tveka på tog test nu och ingen glad gubbe? Den man stoppar i Stickan är ju inte ny, kan den pajjat eller vad? Blir ju utslag på pinnen vad är de för fel?

• Loncelot
    pojkmorsan skrev 2016-07-11 19:45:36 följande:

Detta e så konstigt :/ enligt tidigare månad och mina beräkningar skulle jag fått glad gubbe på äl testet igår vilket jag inte fick. Idag har jag värk i äggstockarna tydlig äl inget o tveka på tog test nu och ingen glad gubbe? Den man stoppar i Stickan är ju inte ny, kan den pajjat eller vad? Blir ju utslag på pinnen vad är de för fel?

Jag hade värk igår och idag fick jag max på ÄL-testet kanske kommer det imorgon? Ha sex för säkerhetsskull, förstår det är frustrerande!
  • Julie92

Hejsan hoppar in här! Bim 25-27 juli, första försöket nu:) är det någon som har ungefär samtidigt som mig?:)

• Snäckan26
    Julie92 skrev 2016-07-11 19:57:23 följande:

Hejsan hoppar in här! Bim 25-27 juli, första försöket nu:) är det någon som har ungefär samtidigt som mig?:)

Hej jag har runt den 25 så nu jäklar får vi ligga i haha 
  • Marängen
    pojkmorsan skrev 2016-07-11 19:45:36 följande:

Jag tror att du får utslag imorgon! Det ser så ut på testen. Även på dom digitala så ska strecken vara lika starka eller test-strecket starkare :)
    Var det första test-stickan i den "hållaren"? :)
  • Marängen

Jag tror inte jag har haft nån äl den här månaden. Som jag skrev förut, första ultraljudet jag gjorde efter missfallet vad 11 dagar ifrån första blödningsdagen, det visade att jag precis haft ägglossning.. Sen 8 dagar senare var jag igen på ultraljud och då visade det att jag snart ska ha ägglossning (på samma sida båda gångerna). Men jag har inte haft nått äl-sekret men kände av höger äggstock efter det första ultraljudet.
    Jag fick relativt starkt äl-test i fredags men tog inget mer den dagen utan tog på lördagen och då var det mycket svagare igen. Aaah!!!! Blir galen!
    Jag tror jag fortsätter ta både äl-tester och gravtest så få jag se när mensen kommer. Jag vill ju börja med progesteronet direkt efter äl men jag vet ju inte ens om eller när det var :(

• pojkmorsan

Ja det är väl så konstigt att ja har så ont redan.. Brukar va tvärtom positivt test sen smärta dan efter hehe.. Nej det är åttonde testet i den använde bara hälften förra månaden..

• pojkmorsan
    Marängen skrev 2016-07-11 21:49:51 följande:

Jag tror inte jag har haft nån äl den här månaden. Som jag skrev förut, första ultraljudet jag gjorde efter missfallet vad 11 dagar ifrån första blödningsdagen, det visade att jag precis haft ägglossning.. Sen 8 dagar senare var jag igen på ultraljud och då visade det att jag snart ska ha ägglossning (på samma sida båda gångerna). Men jag har inte haft nått äl-sekret men kände av höger äggstock efter det första ultraljudet.
    Jag fick relativt starkt äl-test i fredags men tog inget mer den dagen utan tog på lördagen och då var det mycket svagare igen. Aaah!!!! Blir galen!
    Jag tror jag fortsätter ta både äl-tester och gravtest så få jag se när mensen kommer. Jag vill ju börja med progesteronet direkt efter äl men jag vet ju inte ens om eller när det var :(

Var inte äl på tors-fred då? :)
Svar på tråden Bim Juli 2016