• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Tussilago6

Hej alla! Jag hoppar in här! Bim den 15/9, femte försöket. Jag känner ingenting förutom att jag hade ont i ena bröstvårtan när jag vaknade nyss, men jag kanske bara har legat på den eller nåt!

Jag försöker ändå att sluta analysera kroppen så mycket, jag var nästan helt säker på att jag var gravid de första försöken. Hade flera symtom som jag verkligen tyckte mig känna... Men det är svårt, man vill ju så gärna!!

• FC89
    babydreams skrev 2016-09-07 06:07:22 följande:

Måste bara fråga er, är detta positivt eller spökstreck?! Är på BIM-2..

Ser ut som början till ett plus. Ta ett digitalt imorgon på morgonen så får du veta säkert!
  • Anonym (Orolig)

Äglossningdtestar med clearblue dubbelhormonindikator. Är på mens plus 11 idag inget syns på stickorna. Den ska ju viss totalt 4 dagar då man är fertil med blinkande smiley och fast smiley. Vad har bi för erfarenhet sv dessa. Än så länge inget alls på dessa stickor. Dock ser jag när jag tar ut stickorna att det var lite starkare sträck än igår. Kan detta säga ngt?

• babydreams
    Tussilago6 skrev 2016-09-07 05:59:29 följande:

Hej alla! Jag hoppar in här! Bim den 15/9, femte försöket. Jag känner ingenting förutom att jag hade ont i ena bröstvårtan när jag vaknade nyss, men jag kanske bara har legat på den eller nåt!

Jag försöker ändå att sluta analysera kroppen så mycket, jag var nästan helt säker på att jag var gravid de första försöken. Hade flera symtom som jag verkligen tyckte mig känna... Men det är svårt, man vill ju så gärna!!

Hej!

Det är nog lika bra att sluta analysera så mycket, de allra flesta känner faktiskt inga symtom alls förrän efter de har plussat :)
  • Crazy catlady
    Anonym (Orolig) skrev 2016-09-07 07:06:37 följande:

Äglossningdtestar med clearblue dubbelhormonindikator. Är på mens plus 11 idag inget syns på stickorna. Den ska ju viss totalt 4 dagar då man är fertil med blinkande smiley och fast smiley. Vad har bi för erfarenhet sv dessa. Än så länge inget alls på dessa stickor. Dock ser jag när jag tar ut stickorna att det var lite starkare sträck än igår. Kan detta säga ngt?

Du kanske har senare ägglossning än vad du tror?? :) jag inte haft några problem med dem iaf.. och strecket på stickan ska du inte bry dig om. När jag testade med dom så va strecket starkare när det visade blinkade gubbe än när jag fick fast gubbe.. då va strecket knappt synligt.. en del får intresserad stegring förrens på eftermiddagen eller kvällen ..
  • babydreams

Har beställt två digitala nu på morgonen så testar igen på BIM då testen förmodligen kommer imorgon. Väntar otåligt och spänt, tänk om det är positivt :3

FC89 skrev 2016-09-07 06:52:05 följande:

Ser ut som början till ett plus. Ta ett digitalt imorgon på morgonen så får du veta säkert!

• Glädje

Hoppar på här, troligen ÄL i går eller idag tror jag så BIM runt den 20 sept..

Ägglossnings symtom hittills=

*Känner mig hela tiden blöt/våt sen 3 dagar ungf.

*öppen livmodertapp

*svullen "där nere"

*idag stick/hugg höger äggstock

*sexlust

Fler med tydliga äl symtom?

Tempar även men inget direkt tydlig stigning av tempen än..sjönk från 36,50 till 36,18 igår och lite högre idag....

• Micka!

Hej tjejer!

Grattis till alla plus, ni som inte plussat än, så kan jag avråda rfsu:s test, jag har varit jätteroligt för det svaga plussen, inte vetat om jag verkligen är gravid och att det blev svagare på 4+2 än på 4+0! Varit tokrädd att det är missfall på g.... V 4+3 fick jag gravid 2-3 på clearblue

• Micka!

Ska ju stå jätteorolig och inte jätterolig....dumma stavningsprogram!

Svar på tråden Bim september