• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Elisabeth24

Kunde inte hålla mig, tog ett test men det var neg. Jag tror vi missade äl denna gång. Vi ska bara fortsätta mysa på ordentligt när vi känner för det :) hoppas miss röd kommer till helgen så vi snart får en ny chans :) håller tummarna för dig! Kram

Whudup skrev 2016-09-07 22:14:35 följande:

Jag har också på fredag, sega dagar nu. Molande värk främst på kvällen, kissar lite mer, trött som bara den fick lägga mig en stund när jag kom hem idag.

Men jag vet inte, känns inte som något denna månaden ändå, är väl rädd för att bli besviken ;)men jag had ju lutealfas på 11 dagar så för mig är det nog alldeles för tidigt att testa före Bim.

Blir nog en test på lördag morgon om inte tant röd dykt upp :)

• Axioria1

Fick två streck på graviditetstestet i morse men de som ska visa om man är gravid var "halvt". Ena halvan ganska starkt och andra svagare. Har ni varit med om det?

• Snurrfia
    FyrAAAA skrev 2016-09-07 22:18:15 följande:

Fler som kommer ha äl runt 14-15/9?

Min app visat att min äl kommer 16-17/9 har beställt hem ett storpack äl-test och tänkte börja testa på måndag.
  • Jasmin3

JA! Jag har varit med om det, speciellt om det är nån dig innan BIM kan det bli så. Grattis!!! :D

Axioria1 skrev 2016-09-08 07:17:34 följande:

Fick två streck på graviditetstestet i morse men de som ska visa om man är gravid var "halvt". Ena halvan ganska starkt och andra svagare. Har ni varit med om det?

• bebisdags

Måste fråga, är på ÄL + 8/9 och BIM -6/5. Kunde inte hålla mig så testade nu imorse och förstår att detta inte är ett postivt test, men vad betyder det svaga strecket innanför ? Är testet felaktigt? Aldrig varit med om det innan och det syndes mer än på bild:p Nån som vet?

• Crazy catlady
    bebisdags skrev 2016-09-08 09:05:00 följande:

Måste fråga, är på ÄL + 8/9 och BIM -6/5. Kunde inte hålla mig så testade nu imorse och förstår att detta inte är ett postivt test, men vad betyder det svaga strecket innanför ? Är testet felaktigt? Aldrig varit med om det innan och det syndes mer än på bild:p Nån som vet?

Det är färgrester :)
  • bebisdags
    Crazy catlady skrev 2016-09-08 09:09:31 följande:

Det är färgrester :)

Ah okej, ja håller tummarna att det är för tidigt än:)
  • sigge1235

Jag fick missfall v.6 20-21/8 (blödde fem dagar) och är osäker på både äl och bim men jag tror att jag har haft ägglossning i dagarna (sekretmetoden + stickningar ägst. + temperaturdipp) och har haft sex varje varannan dag. Så jag utgår från att jag haft som en vanlig cykel och då skulle äl varit i söndags och

BIM 18/9

• Glädje
    bebisdags skrev 2016-09-08 09:10:21 följande:

Lyfte lite under och då såg jag detta, är kanske som det ska vara haha:)

Många gör det felet med RFSU, men man ska inte lyfta o titta under plasten, strecket ska komma ca 0,5 cm bredvid kontrollstrecket, :)
Svar på tråden Bim september