• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Mirjam91
    copycat skrev 2016-09-08 15:25:14 följande:

Okej, ja jag håller tummarna! Du får uppdatera :)

Det blev ett suuuupersvagt plus idag. Knappt så man ser. Så jag fortsätter testa i väntan på starkare streck innan jag låter sambon veta, haha!
  • Ritva
    LillaPyret skrev 2016-09-09 07:04:57 följande:

Vågar man tro på detta?

Rent spontant säger jag grattis :) tror bara testen är olika känsliga därav bara plus på det ena .
  • Eniis

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

• sigge1235

Eftersom jag hade missfall (v.6) i mitten av augusti så vet jag inte riktigt när bim är, vore det vanlig cykel är det 18/9. Men jag tror att jag kan vara gravid för jag har precis samma tidiga symptom som jag hade sist <3 

• copycat

Men gud! Vad spännande!:) väntar ivrigt på nästa update:)

Mirjam91 skrev 2016-09-09 08:52:54 följande:

Det blev ett suuuupersvagt plus idag. Knappt så man ser. Så jag fortsätter testa i väntan på starkare streck innan jag låter sambon veta, haha!

• copycat

Skulle säga att det där är ett tidigt plus ja:)

LillaPyret skrev 2016-09-09 11:28:37 följande:

Samma test. Ett PE (Predictor Early)

• GenevaL
    Eniis skrev 2016-09-09 10:03:32 följande:

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

Nästan :) Fick/hade min ÄL i onsdags så jag borde väl ha BIM näst sista veckan iaf? Vet ju såklat inte vilken dag jag var på i ÄL men det är väl drygt 2 v efter ÄL?

Hade inte den blekaste aningen utan var BM som

sa, tur nog har vi varit väldigt aktiva både innan och under och naturligtvis fortsätter väl det ngra dgr nu.. ;)

Vilket försök är ni på?
  • Mirjam91
    copycat skrev 2016-09-09 12:43:54 följande:

Men gud! Vad spännande!:) väntar ivrigt på nästa update:)

Tog ett till tidigt test nu som visade samma sak :) Ett svagt plus ???? Så jag är säker på att jag är gravid. Var exakt så här förra gången. Är säkert starkare imorgon eller dagen efter det ????
  • babydreams

Har fortfarande inte fått min mens.. är BIM idag och brukar alltid få den direkt jag går upp på morgonen. Men inte idag. Gick på toaletten nyss och upptäckte ljusbruna/beiga flytningar i trosan? Typ sådär man kan få på sistasista mensdagen. Har aldrig fått det innan mens förut.

Spelar kroppen mig ett spratt?
    Testade imorse men det var negativt..
    Någon annan som fått ljusbruna flytningar på BIM? Vad kan det bero på?

Svar på tråden Bim september