• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    Axioria1 skrev 2016-09-08 18:50:42 följande:

Wihooo. Fick mitt konstiga (halvt streck) bekräftat med ett digitalt test. Jag är gravid! :)

Hoppas denna lilla ärta vill vara kvar denna gång. :)

Grattis :)
  • FC89
    babydreams skrev 2016-09-08 13:57:25 följande:

Testade imorse med mitt andra CB-plus. Visade exakt likadant som igår (ett superdupersvagt plus, kanske spök) men hade inga andra så kunde inte testa mer. Idag kom både mina digitala och stavar från Graviditetskollen, så ska testa igen imorgon bitti. Då är det även BIM, men har inga typiska "menssymtom" som jag brukar ha.. har ömmande bröst, sett en tydlig ådra på vänsta vårdgården (aldrig sett den förr) sen har jag mycket flytningar. Hoppas verkligen att mensen inte kommer imorgon och att jag testar positivt!! Vill sååååå gärna!!!

Håller tummarna för att det ska visa ett plus imorgon!!
  • 2017 bebis

Grattis !!!

Axioria1 skrev 2016-09-08 18:50:42 följande:

Wihooo. Fick mitt konstiga (halvt streck) bekräftat med ett digitalt test. Jag är gravid! :)

Hoppas denna lilla ärta vill vara kvar denna gång. :)

• Tesse88

Hej allihopa! Vill gärna hoppa in i denna tråd. Känner att jag behöver massa pepp och stöd. Har "försökt" i 3 år att få ett litet syskon till vår snart 5 åriga tjej.. ibland mer aktivt och ibland mindre när orken tryter.. nu satsar jag IGEN på BIM den 25 sep!

• Ritva

Hej!

Hänger gärna med er här. Har beräknad BIM den 20, vet inte hur jag ska få tiden att gå tills dess.. Har haft jätte oregelbundna menstrationer så denna månaden har vi kört med ÄL-test så vet åtminstone att vi har prickat rätt.

Lyckas vi denna gången blir det mitt andra barn. Har sen innan en liten tös på 1år.

• Polly1
    Karin Marie skrev 2016-09-08 18:25:47 följande:

Bim+6 .. ingen mens.. och kunde inte låtabli att testa.. negativt, såklart!

Känner igen det, bim +4, ingen mens och negativa tester :/
  • Glädje
    Ritva skrev 2016-09-08 20:39:32 följande:

Hej!

Hänger gärna med er här. Har beräknad BIM den 20, vet inte hur jag ska få tiden att gå tills dess.. Har haft jätte oregelbundna menstrationer så denna månaden har vi kört med ÄL-test så vet åtminstone att vi har prickat rätt.

Lyckas vi denna gången blir det mitt andra barn. Har sen innan en liten tös på 1år.

Jag har bim 21 sept och har redan tre tester inköpta som ligger o väntar, haha testmissbrukare!

Jag ska försöka hålla mig till bim-5 minst, för det står det att testet tidigast kan känna av...

Ja hur får man tiden att gå utan att bli galen, jag brukar kolla "live pregnancytest" på YouTube haha så töntigt men blir så glad av att se folks miner när dom plussar
  • Anonym (en trea?)

Bim +4 Negativt test bim +2.....

• MissMarvel

Åh jag behöver lite pepp! Jag har ägglossning ungefär om en vecka. Det blir vårat tredje försök, så inte alls särskilt lång tid. Men det känns ändå som det är något fel på mig och känslan är att detta kommer ta tid! Blev gravid i februari detta år (inte i mitt nuvarande förhållande), det var oplanerat och gick hur enkelt som helst uppenbarligen. Var tvungen att genomgå en abort, blödde därefter i 4 månader. Fick igång min normala cykel med första mensen i juli. Sedan dess har det inte hänt något. Så knasigt att det gick så lätt när det inte var planerat, och nu när det ÄR planerat så går det inte.

Tycker att jag har diffusa symtom som tyder på lägre progesteronhalt. Har nu köpt ägglossningstest och ska prova ProgesterAll och köra all in denna gång. Men tar det sig inte då så känns det som jag kommer bryta ihop. Vill detta så så mycket. Passar perfekt in i livet dessutom. Hur håller man modet uppe?

Svar på tråden Bim september