BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hur är det med illamåendet för alla nu? Jag mådde illa som satan fram tills v 11. Sen var det bra ett tag, men nu i slutet av 13 och nu v 14 så har jag börjat må illa igen.. :'(
Hur är det med illamåendet för alla nu? Jag mådde illa som satan fram tills v 11. Sen var det bra ett tag, men nu i slutet av 13 och nu v 14 så har jag börjat må illa igen.. :'(
Mått fruktansvärt illa sen innan jag ens plussade. Varit sjukskriven 4 veckor pga det, med förhoppningen om att det skulle ge med sig nu. Tyvärr har det inte det, är i v 14 nu och det tar ALL min energi och tid att försöka stå ut med det. :/
Jag tar typ inte alvedon då nya forskningsrön visar på att det kan påverka fostret.. men då får man gå men koooonstant huvudvärk ist :/
Jag mår fortfarande illa. Spydde från och till fram till vecka 12 mest. Men nu mår jag illa känner migen svag molande huvudvärk hela tiden. Ingen matlust. Har inte haft de på hela tiden knappt. Är i vecka 15 nu. Går in i vecka 16 på torsdag.
Äsch, glukosbelastningen gick sådär. Ligger visserligen inom normalvärdet men högt. Har därför godis- och kakförbud. Helvete..
Äsch, glukosbelastningen gick sådär. Ligger visserligen inom normalvärdet men högt. Har därför godis- och kakförbud. Helvete..
Åh nej! Får lite panik av tanken att ha godisstopp. Hoppas att det går bra för dig! De första dagarna är värst (om man är en Godis råtta som mig iaf )