BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Tack! Näe det är svårt att föreställa sig, hade inte kunnat fantisera ihop hur hemskt det faktiskt var. Men u är det nya tag! De tror att det är cervixinsufficiens/försvagad livmodertapp så de har opererat in ett cerclage (band som man syr ihop livmodertappen med) i förebyggande syfte så det är bara att hålla tummarna! Är sjukskriven till bf, vila vila vila är modellen.
Åh då är det ännu större grattis till ert plus! :) har vänner som gått igenom ivf och hela den karusellen så man har förstått att det är otroligt jobbigt, men som med allt svårt att föreställa sig hur det faktiskt är. Ja nu är det vår tur, allihopa! :)
Kub-test om en liten stund. Jättenervös!
Fast fruktsocker påverkar blodsockret i princip lika mycket som rent socker (godis) gör så det är kanske inte heller det bästa. Tyvärr.
Min pappa har diabetes så jag försöker medvetet att hålla mitt blodsocker jämnt (även om jag varken har diabetestendenser eller instabilt blodsocker) och då ryker tyvärr både frukten och godiset. Små mängder är ok men inte mer än så.