BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Har ni varit med om kraftig smärta, som en sträckning i en del av magen? Jag fick det när jag satt och körde, sen när jag sträckte ut gjorde det vrålont på det där sättet som när man sträckt sig, nere i högra ljumsken. Nu börjar det gå över. Bebis sparkar och verkar oberörd!
Ja, det hände senast i förrgår när jag skulle ta mig upp från britsen hos barnmorskan. Det bara sved och stramade och maken fick hjälpa mig upp. Är väl några ligament eller något som håller på att mjukas upp.
Jag är så trött hela tiden!
32+5 idag och skulle helt ärligt kunna sova 18 timmar om dagen.
Lillen är helt vild i magen morgon och kväll så det är supermysigt, och dom enda "måstena" som saknas är blöjor med tillbehör, så det känns väldigt skönt att slippa oroa sig allt för mycket.
Ankissen sådär har jag också haft några gånger, speciellt när jag försökt ta mig upp ur sängen eller soffan och vridit mig "fel"
Ligger era bebisar med huvvet neråt redan? Min ligge rock sparkar på tvären hela tiden ut mot sidorna. Nojjar över att den inte kommer lägga sig och fixeras. Är i v 31 + 5.
Menade 30 + 5 :D
Ligger era bebisar med huvvet neråt redan? Min ligge rock sparkar på tvären hela tiden ut mot sidorna. Nojjar över att den inte kommer lägga sig och fixeras. Är i v 31 + 5.
Jag har ingen aning om hur bebisen ligger. Förra barnmorskekollen låg han visst med huvudet neråt men sedan dess har jag känt sparkar lite varstans så han snurrar nog runt bäst han kan.
I övrigt har jag ont och ömt. Ska till läkaren på måndag för bedömning om eventuell sjukskrivning. Jobbar ju 100 % som lärare i mellanstadiet med en hög arbetsbelastning och det funkar inte riktigt. Har så mycket sammandragningar och foglossning att jag bara bil gråta på eftermiddagarna och kvällarna.
.
I övrigt har jag ont och ömt. Ska till läkaren på måndag för bedömning om eventuell sjukskrivning. Jobbar ju 100 % som lärare i mellanstadiet med en hög arbetsbelastning och det funkar inte riktigt. Har så mycket sammandragningar och foglossning att jag bara bil gråta på eftermiddagarna och kvällarna.