Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Två dagar efter äl är på tok för tidigt för symptom. Det tar 5-10 dagar för ägget att fästa sen ska hcg börja produceras och där brukar man kunna börja ana. Men man letar ju efter precis allt för att man så gärna vill. Har själv haft två missfall senaste va 15 maj. Inte gravid sen dess. Men har nu haft ilningar i livmodern brösten blev ömma igår på sidorna. brukar inte få se innan mens... Två dagar kvar tills dess... suck. Jag tog ur min hormonspiral 26 maj 2015 första noemala mensen slutet på juni. Äl juli. positivt grav 28nov missfall på julafton. Så 5 månader mellan. Så nu håller jag tummarna hårt.
Dock så blir det ju 4 dagar från 16 till 20 :)
Vet heller inte om jag ens vill vara gravid just nu då det är en hel del som inte klaffar ????
Är det rimligt att känna symptom ÄL+5? Molvärk och idag kliar brösten lite och lixom pirrar i bröstvårtorna. BIM på lördag 29/10 (tror jag), upptäckte med ÄL-test att jag hade senare ÄL än vad jag trott och iom det kortare lutealfas.
Jag ska ha mens på tisdag eller onsdag om den följer sin vanliga intervall. Testade negativt idag med clearblue digital (ej morgonurin) men misstänker att det var för tidigt då jag hade ägglossning helgen den 15-16 oktober.Min mens varav normalt sett 21-22 dgr. Har känt molande värk i magen av och till sen ägglossning och också haft halsbränna som jag ej brukar ha. Har inget minne av molande värk mer än vid mens normalt sett heller men jag kanske bara är skengravid :-O Vågar knappt inte hoppas då vi försökt bli gravida i 1 års tid utan att lyckas. Håll tummarna för att det är vår tid nu och lycka till allihop :)
Är det rimligt att känna symptom ÄL+5? Molvärk och idag kliar brösten lite och lixom pirrar i bröstvårtorna. BIM på lördag 29/10 (tror jag), upptäckte med ÄL-test att jag hade senare ÄL än vad jag trott och iom det kortare lutealfas.