Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
T.s. här
Har en fråga: haft positiva test igår så starka att teststrecket var starkare än kontrollstrecket( brukar aldrig ha så) och idag är tester lika starka dock tempen gick up från 36.48 till 36.63 och fertila flytningar som rann igår är borta idag och är klibbiga. Dessutom går inte att nå tappen då den är hög och vänd mot slidväggen så öppning kan man inte känna. Vi fick till det igår och i torsdags när det var fertila flytningar . Spermier kommer väl inte överleva idag i tjocka sticky flytningar? Vad tror ni ha ägget släppt?
Jag brukar känna av ÄL då jag får så ont att jag kan knappt sitta eller stå när ägget släpper men då brukar ha också kort stegring så tester är positiva 1 timme och sen blir negativa. Den gången hade jag inte känningar bara stramar lite dock det som är annorlunda är illamående och jätte ont i bröstvårtor. Är för irras för aldrig haft sån ÄL som nu utan känningar. Var på VUL i tisdags då äggblåsa var 15 mm och ska på VUL imorgon för kontroll . Undrar bara varför man har fortsatt starka ÄL test?
Åh Rosenblad vad jag hoppas! Det är er tur nu, som ni har kämpat. Tror nog jag kommer börja gråta av lycka här hemma om du plussar, haha :) annorlunda molvärk låter bra, tänker på dig!
Uppdatering. Kunde inte hålla mig från att göra ett grav test... negativt. Brösten va öm igår och mer idag. Brukar inte ha ömma bröst så det känns skumt. 10 dagar till BIM.
Hur ofta har ni testat er?
Vill ju kolla varje dag för att veta exakt vilken dag det visar....om det visar ngt. Men det kanske är onödigt.
Köpte 20 test ????
Uppdatering. Kunde inte hålla mig från att göra ett grav test... negativt. Brösten va öm igår och mer idag. Brukar inte ha ömma bröst så det känns skumt. 10 dagar till BIM.
Vill ju kolla varje dag för att veta exakt vilken dag det visar....om det visar ngt. Men det kanske är onödigt.
Köpte 20 test ????
Köpte 20 test ????
Har lite funderingar..
Tog ut min hormonspiral den 30/9 & fick min mens den 4/10, den slutade den 9/10 & enligt min app så skulle jag ha ägglossning den 16/10.
Hade sex 16, 17 & 18..
Har mått illa sen den 20/10 & tog även ett test då som syns supersvagt, dock får jag det inte på bild..
Haft lite ilningar & hugg i äggstockarna.
Mått illa rätt kraftigt.
Varit extremt trött & känner inte igen mig själv riktigt.
Men testet jag tog idag visade helt blankt..
Ena sekunden tror jag att jag är gravid & andra inte.
Jag vet att det är enklast att 'bara' vänta..
Men som ni själva vet så är det lättare sagt än gjort ????
Någon som känner igen?
Eller haft liknande?
Jag har aldrig riktigt haft koll på min mens utan den har kommit när den kommit. Men jag tror att den är regelbunden.
Jag laddade hem en app när jag fick godkänt av sambon med tillverkning och enligt den kommer nästa mena 2/12, men har ingen aning om det stämmer.
Men jag tror att appen verkligen träffade när ägglossning va då sekretet ändrades som vid ÄL.
Har lite funderingar..
Tog ut min hormonspiral den 30/9 & fick min mens den 4/10, den slutade den 9/10 & enligt min app så skulle jag ha ägglossning den 16/10.
Hade sex 16, 17 & 18..
Har mått illa sen den 20/10 & tog även ett test då som syns supersvagt, dock får jag det inte på bild..
Haft lite ilningar & hugg i äggstockarna.
Mått illa rätt kraftigt.
Varit extremt trött & känner inte igen mig själv riktigt.
Men testet jag tog idag visade helt blankt..
Ena sekunden tror jag att jag är gravid & andra inte.
Jag vet att det är enklast att 'bara' vänta..
Men som ni själva vet så är det lättare sagt än gjort ????
Någon som känner igen?
Eller haft liknande?
Hej! Har BIM den 28e. Så ÄL +9 idag. Försökt i över två år. Denna cykel är annorlunda mot alla andra. Brukar alltid ha ömma bröst SENAST ÄL +8. Som sagt äl+9 nu o inga ömma bröst ännu!!