• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Emlin
    ensamärstark skrev 2016-10-23 23:26:25 följande:
    Lurealfasen förlängs med om ÄL blir senare ;)
    Jo men jag tror att det kanske varit såhär hela tiden, att jag har haft ÄL senare än vad jag trott.
  • doris123
    Emlin skrev 2016-10-23 20:23:58 följande:

Är det rimligt att känna symptom ÄL+5? Molvärk och idag kliar brösten lite och lixom pirrar i bröstvårtorna. BIM på lördag 29/10 (tror jag), upptäckte med ÄL-test att jag hade senare ÄL än vad jag trott och iom det kortare lutealfas.

för mig fungerade inte ÄL-test, de gav bara positivt utslag en vecka innan mens.. hela tiden.. pratade med gyn och de sa att jag skulle slopa testen helt och bara köra på. denna månad var det något som var helt annorlunda.

ca ÄL+5-6 tyckte jag att något började kännas annorlunda än tidigare månader.. molvärk, stickningar osv. men bara diffust men ändå rätt tidigt, blev mer och mer och nu är jag i vecka 4+2 :)
  • Elisabeth24
    Emlin skrev 2016-10-23 21:57:41 följande:

Det blir spännande att se till helgen! Vi är på tredje försöket på första och har ju trott att jag har ÄL tidigare, så får se nu då om det funkar. Jag ska försöka hålla mig till BIM. Verkar ju som att jag har en lutealfas på bara 11-12 dagar. När tänkte du testa?

Det är vårt första försök på första barn :)

Jag ska nog tjuvkika med ett test i morgonbitti... jag kan vara allt från äl +9 till äl +6... så vill tjuvkika imorgonbitti då det skulle kunna vara äl +10 :)
  • Coco123

Grattis till alla er som plussat!

Blir så trött på min egen kropp, är på dag 32 nu och jag tempar varje dag men har ej fått någon höjning så verkar ej haft ägglossning än. Kan man ha det utan att få temphöjning? Det är så jäkla svårt att hålla koll på äl när ena cykeln är 28 dagar och nästa 50dagar! Blir så trött!!

• mammsen79

Ni som plussat Stort grattis! Undrar om någon av er fått mellanblödning i samband med graviditet? När i såfall gjorde ni gravtest?. Har nämligen fått olika svar från gyn som tycker jag ska avvakta en dag o barnmorskan tycker jag ska avvakta en vecka. Är orolig o förvirrad just nu.

• lindstroom

Jag har bim idag :) gjorde ett test igår morse men det var negativt. Ska nog göra ett på onsdag morgon. Mina bröst har växt (ser o känner det tydligt) och de värker.. Lite pirrigt är de allt nu . Plussade på bim med min son :)

• Emlin
    doris123 skrev 2016-10-24 07:00:13 följande:
    för mig fungerade inte ÄL-test, de gav bara positivt utslag en vecka innan mens.. hela tiden.. pratade med gyn och de sa att jag skulle slopa testen helt och bara köra på. denna månad var det något som var helt annorlunda.

ca ÄL+5-6 tyckte jag att något började kännas annorlunda än tidigare månader.. molvärk, stickningar osv. men bara diffust men ändå rätt tidigt, blev mer och mer och nu är jag i vecka 4+2 :)
    Men åh!!! :) precis så har ju jag med! Och grattis!
  • KCEG

Några dagar kvar till BIM,onsdag. tog ett test idag... negativt. Jag blev otroligt besviken, visst.... det kan ju ändras här inom ett par dagar. Men just nu känns det verkligen deppigt. Jag hade hoppats på plus, precis som många andra såklart. 
    Inväntar BIM och har inte tanten kommit på lördag så testar jag då. 

GRATTIS till er som plussat såklart! 

• Emlin
    mariatherese93 skrev 2016-10-24 08:38:25 följande:

Idag plussade jag på BIM+1 så sjukt!!

Stort grattis!!
Svar på tråden Bim oktober 2016