• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Ang82
    Yv1 skrev 2016-10-21 04:14:06 följande:

Kunde inte hålla mig och gjorde ett test nu på morgonen. Den visade såklart negativt! Konstig hur man kan påverka kroppen så mycket som att "klämma bort mensens fulla styrka och klämma fram alla möjliga andra symtomer" jaja. Får hoppas på nästa försök. Lycka till med din lilla ärta! Jag hoppas han/hon vill stanna hela graviditeten och ploppa ut som en stor melon :)

Kramisar

Håller tummarna att nästa månad är eran!!

Svårt att tro att det kommer gå bra då det blöder till och från, ska ta ett test imorgon och se om det blir svagare eller starkare. Har telefon tid med bm på måndag. Men hoppas gör jag.

Kramar
  • Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-21 18:01:43 följande:

Håller tummarna att nästa månad är eran!!

Svårt att tro att det kommer gå bra då det blöder till och från, ska ta ett test imorgon och se om det blir svagare eller starkare. Har telefon tid med bm på måndag. Men hoppas gör jag.

Kramar

Håller alla tummar att testet är starkare. Låt de lilla knytet vara kvar i magen!

Känner fortfarande massa konstiga "symtomer" helknäppt. Man tycker två negativa test + sparsam mens ska vara tillräckligt för spöket i kroppen att sluta?? Jättekonstigt! Är på bim+6 idag. Känns ju som om de hade vart positivt hade de visat sig nu?! Eller???
  • copycat
    Cecilah skrev 2016-10-21 16:34:28 följande:
    Jag tycker många här ger dig falska förhoppningar. Jag ser ett svagt streck men det har jag gjort på mina också och det har inte varit något plus.. frustrerande som fan men vad ska man göra.. Försök att inse att det är mensen du har fått och att du ska ladda upp dig inför nästa ägglossning.

Om det är så att du är gravid så ta det som en överraskning men eftersom du blöder så är det större chans att du inte är <3

Jag önskar dig all lycka och som sagt få inte upp dina förhoppningar för då gör det mer ont när man väl märker att det inte var något :(
    Absolut, du har helt rätt. Fick MF i juli så blod i samband med plus är ändå inget jag ser så mycket hopp i. Med dottern hade jag aldrig nån blödning. Men klart man blir fundersam när man ser ett till streck inom tiden. Blä. Vill bara ha ett tydligt plus och en fullgången graviditet utan orosmoln, sånt här tär för mycket..
  • Ang82
    Yv1 skrev 2016-10-21 18:20:55 följande:

Håller alla tummar att testet är starkare. Låt de lilla knytet vara kvar i magen!

Känner fortfarande massa konstiga "symtomer" helknäppt. Man tycker två negativa test + sparsam mens ska vara tillräckligt för spöket i kroppen att sluta?? Jättekonstigt! Är på bim+6 idag. Känns ju som om de hade vart positivt hade de visat sig nu?! Eller???

Ja konstigt att kroppen kan strula så.. Testa om några dagar och se, för vissa blir det senare.
  • FlikkanM

Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)

Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.

• Samavi

Tar november tråden istället och försöker +:a där ;) Lycka till alla!

• anna7607
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-21 16:43:46 följande:

Hade bim i söndags.

För mig tog de fem dagar över tiden innan de visade förra graviditeten
  • Haiduchi

Kissade imorse, brösten har sen igår em känts tunga.

Vad tror ni?!? Äl+10, bim-2/3 idag.

Verkar som mina extremt onda fogar i måndags var tecken eller hur?!? Hela jag skakar!!!! :D :D
  • Linneisen
    Haiduchi skrev 2016-10-22 08:21:02 följande:

Verkar som mina extremt onda fogar i måndags var tecken eller hur?!? Hela jag skakar!!!! :D :D
    Ser verkligen ut som ett plus! GRATTIS! :D
  • KCEG

Jag ser det med! =) GRATTIS!!

Haiduchi skrev 2016-10-22 08:21:02 följande:

Svar på tråden Bim oktober 2016