Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Kunde inte hålla mig och gjorde ett test nu på morgonen. Den visade såklart negativt! Konstig hur man kan påverka kroppen så mycket som att "klämma bort mensens fulla styrka och klämma fram alla möjliga andra symtomer" jaja. Får hoppas på nästa försök. Lycka till med din lilla ärta! Jag hoppas han/hon vill stanna hela graviditeten och ploppa ut som en stor melon :)
Kramisar
Håller tummarna att nästa månad är eran!!
Svårt att tro att det kommer gå bra då det blöder till och från, ska ta ett test imorgon och se om det blir svagare eller starkare. Har telefon tid med bm på måndag. Men hoppas gör jag.
Kramar
Håller alla tummar att testet är starkare. Låt de lilla knytet vara kvar i magen!
Känner fortfarande massa konstiga "symtomer" helknäppt. Man tycker två negativa test + sparsam mens ska vara tillräckligt för spöket i kroppen att sluta?? Jättekonstigt! Är på bim+6 idag. Känns ju som om de hade vart positivt hade de visat sig nu?! Eller???
Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)
Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.
Tar november tråden istället och försöker +:a där ;) Lycka till alla!
Hade bim i söndags.

Jag ser det med! =) GRATTIS!!