• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • TheKlister1990

Nån som har haft ilande/värkande körtlar i brösten? :) Dom är inte ömma, att det gör ont när jag rör dom, utan det kommer som intervallen där dom ilar och värker...

• Emlin

Alltså denna molvärk och stick i tuttarna - har inte känt så förut. Känna rejält annorlunda .Jag som hade tänkt vara lite chill denna månad och inte låta symptomen ta för stort utrymme i min hjärna.

• Life2punktnoll

Om någon har oregelbunden menscykel så rekommenderar jag efamol. Ska vara bra för kvinnan för att få balans i kroppen.

• Karin Marie

Ska ju ha ägglossning nu! Men jag har åkt på en kraftig infektion och en kraftig uvi.. suck..

• FlikkanM

Och där kom mensen några dagar senare, nu vet jag iaf att kroppen är helt åter sen MA så denna ÄL som kommer ska bli min :)

• LillaJag06

Jag har haft en hel del problem. Trots positiva äl test kom inte mensen.
    Var uppe på gyn pga min endometrios men mensen var liksom försvunnen :/
    Det har visat sig att jag har problem med sköldkörteln och har fått börja med levaxin.
    Mensen kom nästan 3 veckor över tiden så vi kör i november igen.

Finns det en novembertråd?

• Anonym (Jossan)

Jag hoppar in här :) nu är jag i bim +5 och mina bröst ömmar...typ som att körtlarna är svullna..kommer inte ihåg att det känts så förut vid mens..men vågar inte hoppas än då jag tog ett neg test i söndags. Kan jag testa imorgon bitti igen eller ska jag vänta ännu längre ? ???? plus att jag fått flytningar som liknar de vid äl....otålig väntan ????

• Anonym (Jossan)

Det var inte meningen med alla frågetecken...jag lade in smilys från telefonen som inte riktigt funkade att lägga in :)

• Anonym (Bebislängtan2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2016-10-25 09:04:33 följande:

Jag hoppar in här :) nu är jag i bim +5 och mina bröst ömmar...typ som att körtlarna är svullna..kommer inte ihåg att det känts så förut vid mens..men vågar inte hoppas än då jag tog ett neg test i söndags. Kan jag testa imorgon bitti igen eller ska jag vänta ännu längre ? ???? plus att jag fått flytningar som liknar de vid äl....otålig väntan ????

Åh spännande. Jag väntar också. Jag ligger ÄL +6 och 8 dagar kvar till BIM. jag testade neg i förrgår.
  • KCEG

Jag får hoppa över till november istället, spottings idag och har BIM i dagarna. Testade negativt igår så jag önskar er alla stort GRATTIS och njut massor av era små pyren! 

Hoppas november blir vår månad! 

Svar på tråden Bim oktober 2016