Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Nån som har haft ilande/värkande körtlar i brösten? :) Dom är inte ömma, att det gör ont när jag rör dom, utan det kommer som intervallen där dom ilar och värker...
Alltså denna molvärk och stick i tuttarna - har inte känt så förut. Känna rejält annorlunda .Jag som hade tänkt vara lite chill denna månad och inte låta symptomen ta för stort utrymme i min hjärna.
Om någon har oregelbunden menscykel så rekommenderar jag efamol. Ska vara bra för kvinnan för att få balans i kroppen.
Ska ju ha ägglossning nu! Men jag har åkt på en kraftig infektion och en kraftig uvi.. suck..
Och där kom mensen några dagar senare, nu vet jag iaf att kroppen är helt åter sen MA så denna ÄL som kommer ska bli min :)
Jag har haft en hel del problem. Trots positiva äl test kom inte mensen.
Var uppe på gyn pga min endometrios men mensen var liksom försvunnen :/
Det har visat sig att jag har problem med sköldkörteln och har fått börja med levaxin.
Mensen kom nästan 3 veckor över tiden så vi kör i november igen.
Finns det en novembertråd?
Jag hoppar in här :) nu är jag i bim +5 och mina bröst ömmar...typ som att körtlarna är svullna..kommer inte ihåg att det känts så förut vid mens..men vågar inte hoppas än då jag tog ett neg test i söndags. Kan jag testa imorgon bitti igen eller ska jag vänta ännu längre ? ???? plus att jag fått flytningar som liknar de vid äl....otålig väntan ????
Det var inte meningen med alla frågetecken...jag lade in smilys från telefonen som inte riktigt funkade att lägga in :)
Jag hoppar in här :) nu är jag i bim +5 och mina bröst ömmar...typ som att körtlarna är svullna..kommer inte ihåg att det känts så förut vid mens..men vågar inte hoppas än då jag tog ett neg test i söndags. Kan jag testa imorgon bitti igen eller ska jag vänta ännu längre ? ???? plus att jag fått flytningar som liknar de vid äl....otålig väntan ????
Jag får hoppa över till november istället, spottings idag och har BIM i dagarna. Testade negativt igår så jag önskar er alla stort GRATTIS och njut massor av era små pyren!
Hoppas november blir vår månad!