• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • copycat

Morgonens test med Apotekets...blödningen fortsätter....verkade inte sett i syne igår iaf. Men förmodligen ett tidigt missfall som kom samma dag som mensen skulle kommit, är väl det man kallar kemisk graviditet..

• mammsen79
    Linneisen skrev 2016-10-22 08:49:52 följande:

Ser verkligen ut som ett plus! GRATTIS! :D

Grattis så underbart!
  • Silvercross

#179842 Idag 09:30

BIM dagen. AL + 12 , tog en test och mina ögon trodde den var positiv. Sambon såg ingenting. En annan test från ett annat företag visar detta.

Ser ni någonting? Kan två olika tester från 2 olika företag visar spöksträck?

• Linneisen
    copycat skrev 2016-10-22 09:06:39 följande:

Morgonens test med Apotekets...blödningen fortsätter....verkade inte sett i syne igår iaf. Men förmodligen ett tidigt missfall som kom samma dag som mensen skulle kommit, är väl det man kallar kemisk graviditet..

Ja det låter det ju som :( trist att få positivt på stickan men samtidigt blöda massa... :( ledsen för din skull! Det är ju dock starkare än igår så liite lite hopp kanske finns kvar?
  • copycat
    Linneisen skrev 2016-10-22 10:12:16 följande:
    Ja det låter det ju som :( trist att få positivt på stickan men samtidigt blöda massa... :( ledsen för din skull! Det är ju dock starkare än igår så liite lite hopp kanske finns kvar?
    Njae, tror det är kört. Oavsett kan man ju inget göra än att vänta ut blödningen och sen testa igen. Hjälper ju inte att testa imorgon direkt, menar jag. Sanningen är ju också att jag har nada känningar, inte ens mensvärk. Sååå....skulle nu jag börja känna nåt misstänksamt efter blödningen är slut kan jag ju testa igen, till dess finns inget att göra :/
  • copycat

Men absolut, strecket är starkare men tror inte det betyder nåt tyvärr. Försöker tänka så isf för att inte bli besviken.

• TheKlister1990

[quote=77071024][quote-nick]Linneisen skrev 2016-10-22 08:49:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Visst plussade du med ett testa tidigt innan ett vanligt eller minns jag fel? :)

Tänkte bara fråga vilken dag efter äl du fick utslag på det testet?!

• TheKlister1990
    Linneisen skrev 2016-10-22 10:12:16 följande:

(Fick inte med dig taga så försöker igen)

Visst plussade du med ett testa tidigt innan ett vanligt eller minns jag fel? :)

Tänkte bara fråga vilken dag efter äl du fick utslag på det testet?!
  • Sofie1986
    copycat skrev 2016-10-22 09:06:39 följande:

Men kan man inte blöda fast man är gravid?
    Måste som jag läst som gjort det. Så behöver ju absolut inte vara kört.
  • anna7607
    Sofie1986 skrev 2016-10-22 11:35:49 följande:

Men kan man inte blöda fast man är gravid?

Måste som jag läst som gjort det. Så behöver ju absolut inte vara kört.

Jag blödde hela graviditeten med min dotter. Sista grav blödde jag hela mensperioden. Så det går. Nu har jag bim-3 och håller hoppet några dagar till.
Svar på tråden Bim oktober 2016