Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
BIM + 1 ,
Är det kroppen som jäklas med mig eller vad händer?fortfarande ingen mens. Har bim+ åtta imorgon. Testade ju positivt i torsdags, negativt i fredags och negativt idag. Ska prova imorgon igen
Suck...
Solklart gravid, grattis!! :D
Äl utsatt till idag eller imorgon! Har åkt på nå jävla skit så det gör ont där nere, och upp i tjejmagen.. mest när jag kissar (och nej inte uvi) så har helt glömt bort att ta äl-test! Men kom på det nyss och testade, det var svagt svagt svagt!! Men det börjar på iallafall:D
Hej
Jag har längtat länge efter barn men pga stora problem med x och barn sedan tidigare så har vi inte satsat.
Nu har vi bestämt att satsa på detta.
Jag hade ÄL 19/10. Hade sex 12de 16de och 18de.
Har inte gjort nått test än men jag upplever att brösten börjat ömma. Vet inte om det är inbillning eller inte.
När tidigast kan testen ge utslag?
Hej
Jag har längtat länge efter barn men pga stora problem med x och barn sedan tidigare så har vi inte satsat.
Har inte gjort nått test än men jag upplever att brösten börjat ömma. Vet inte om det är inbillning eller inte.
Gjorde ett test igår morse, ett CB Early, det visade negativt BIM-2.
Nu gick jag precis på toaletten o fick rosa på pappret när jag torka.
Har absolut inga menssymptom nu...
Brösten ömma sedan ÄL+3, dock... vilket inte brukar vara så. Men jag börjar tro att min kropp hamnat i någon obalans. Även om jag inte fått någon rejäl mens nu med en gång, som vanligt o ingen mensvärk, så tror jag inte de är något annat än mensen som dykt upp. Den är bara ett halvt dygn tidig...
Jag o sambon hoppas på november istället...
Hej
Det är olika från graviditet till graviditet. Jag får inte utslag förrän Bim min syster fick 6 dagar efter insättning Visserligen ivf för henne. så lite fusk där. Jag har bim om två dagar så de är bara att vänta. När har du beräknad mens?
T.s. här
Har en fråga: haft positiva test igår så starka att teststrecket var starkare än kontrollstrecket( brukar aldrig ha så) och idag är tester lika starka dock tempen gick up från 36.48 till 36.63 och fertila flytningar som rann igår är borta idag och är klibbiga. Dessutom går inte att nå tappen då den är hög och vänd mot slidväggen så öppning kan man inte känna. Vi fick till det igår och i torsdags när det var fertila flytningar . Spermier kommer väl inte överleva idag i tjocka sticky flytningar? Vad tror ni ha ägget släppt?
Jag brukar känna av ÄL då jag får så ont att jag kan knappt sitta eller stå när ägget släpper men då brukar ha också kort stegring så tester är positiva 1 timme och sen blir negativa. Den gången hade jag inte känningar bara stramar lite dock det som är annorlunda är illamående och jätte ont i bröstvårtor. Är för irras för aldrig haft sån ÄL som nu utan känningar. Var på VUL i tisdags då äggblåsa var 15 mm och ska på VUL imorgon för kontroll . Undrar bara varför man har fortsatt starka ÄL test?