• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Linneisen
    copycat skrev 2016-10-22 10:27:58 följande:

Men absolut, strecket är starkare men tror inte det betyder nåt tyvärr. Försöker tänka så isf för att inte bli besviken.

Ja det är nog bra att tänka så. Det vore ju osannolikt att du är gravid.
  • Linneisen
    TheKlister1990 skrev 2016-10-22 11:13:02 följande:

(Fick inte med dig taga så försöker igen)

Visst plussade du med ett testa tidigt innan ett vanligt eller minns jag fel? :)

Tänkte bara fråga vilken dag efter äl du fick utslag på det testet?!

Jag testade med ett testa-tidigt på äl+10 men det var negativt då. Sen testade jag på äl+11 med ett testa-tidigt igen och då kom det fram ett streck! Då testade jag även med ett digitalt där det stod att jag var gravid.

Så nä, det visade inte tidigare än det digitala..
  • copycat
    anna7607 skrev 2016-10-22 11:42:22 följande:
    Jag blödde hela graviditeten med min dotter. Sista grav blödde jag hela mensperioden. Så det går. Nu har jag bim-3 och håller hoppet några dagar till.
    Oj härligt att höra!
    Ja absolut, vissa blöder ju hela grav och vissa har genombrottsblödning vid BIM men jag känner ändå att jag vill ligga himla lågt med förhoppningarna (med tanke på mitt mf i juli också). Skulle vara fantastiskt om jag är gravid trots blödning, vill inget hellre! Men har ju inte heller ett enda gravsymptom så nu väljer jag att vänta ut blödningen och kanske testa nån dag efter det isåfall. Men det är klart att tankarna snurrar..
  • anna7607
    copycat skrev 2016-10-22 11:47:45 följande:

Oj härligt att höra!

Ja absolut, vissa blöder ju hela grav och vissa har genombrottsblödning vid BIM men jag känner ändå att jag vill ligga himla lågt med förhoppningarna (med tanke på mitt mf i juli också). Skulle vara fantastiskt om jag är gravid trots blödning, vill inget hellre! Men har ju inte heller ett enda gravsymptom så nu väljer jag att vänta ut blödningen och kanske testa nån dag efter det isåfall. Men det är klart att tankarna snurrar..

Jag fick missfall 15 maj och innan på julafton. Så det har varit fem månader mellan... och fem månader från sista så jag hoppas att de tagit sig. Ömna bröst idag..snuskiga flytningar och ilningar i livmodern och sååååå törstig... men man gör ju inte annat än letar symptom haha
  • TheKlister1990
    Linneisen skrev 2016-10-22 11:46:33 följande:

Jag testade med ett testa-tidigt på äl+10 men det var negativt då. Sen testade jag på äl+11 med ett testa-tidigt igen och då kom det fram ett streck! Då testade jag även med ett digitalt där det stod att jag var gravid.

Så nä, det visade inte tidigare än det digitala..

Tack för svar :) grattis btw!!!!

Okej bra att höra då är dt inte kört xD jag har testat med tidiga test sen äl +7 och inte fått nåt litet än (äl +9 idag) vet ju att det inte behöver fästa förns 10 dagar efter äl men har känt lite symptom ;P
  • Linneisen
    TheKlister1990 skrev 2016-10-22 12:09:33 följande:
    Tack för svar :) grattis btw!!!!

Okej bra att höra då är dt inte kört xD jag har testat med tidiga test sen äl +7 och inte fått nåt litet än (äl +9 idag) vet ju att det inte behöver fästa förns 10 dagar efter äl men har känt lite symptom ;P
    Tack så mycket! :D

Nejdå absolut inte. Vad är du på nu, äl+?
  • TheKlister1990
    Linneisen skrev 2016-10-22 12:19:54 följande:

Tack så mycket! :D

Nejdå absolut inte. Vad är du på nu, äl+?

Är bara på +9 idag så det är väldigt tidigt xD bara jag som är sjukligt otålig ;)
  • Linneisen
    TheKlister1990 skrev 2016-10-22 12:33:13 följande:
    Är bara på +9 idag så det är väldigt tidigt xD bara jag som är sjukligt otålig ;)
    hihi, nä då är det nog lite för tidigt att testa. ja det förstår jag!
  • TheKlister1990
    Linneisen skrev 2016-10-22 12:38:11 följande:

hihi, nä då är det nog lite för tidigt att testa. ja det förstår jag!

Väntade en dag längre än förra äl iaf ;) mycket nöjd!
  • Linneisen
    TheKlister1990 skrev 2016-10-22 12:46:06 följande:
    Väntade en dag längre än förra äl iaf ;) mycket nöjd!
    Haha okej xD
Svar på tråden Bim oktober 2016