• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Bakmamma
    mammsen79 skrev 2016-10-27 21:08:03 följande:

Vad har du för graviditetstest?

Jag har Graviditetskollens graviditetstest som jag köpte 20 st av. Kände på mig att det skulle bli några koller så jag köpte dom som va billiga.

Men kanske inte är så bra kvalité
  • mammsen79
    Bakmamma skrev 2016-10-27 21:20:09 följande:

Jag har Graviditetskollens graviditetstest som jag köpte 20 st av. Kände på mig att det skulle bli några koller så jag köpte dom som va billiga.

Men kanske inte är så bra kvalité

Bara testa Lycka till!
  • Sofie1986

Hej alla!
    Någon som testat clearblue early?
    Testade nu mitt på dagen och kan skymma mig ett streck. En liten skugga. Hur pålitliga ät dom? Någon som fått en skugga men inte varit Gravid?
    Jag ät på BIM -2 eller 3.

• Too tiki

Testade negativt med testlagrets stickor precis Gråter Visserligen ingen morgonurin men jag är på ÄL + 12 el. möjligen ÄL +13, borde det inte synas även om man inte tar morgonurin vid det här laget? Börjar känna mig som en testfreak så om jag nu inte är gravid kan väl mensen bara komma snart (är BIM+2, el. BIM+3 idag).

• anna7607
    Too tiki skrev 2016-10-28 13:56:08 följande:

Testade negativt med testlagrets stickor precis  Visserligen ingen morgonurin men jag är på ÄL + 12 el. möjligen ÄL +13, borde det inte synas även om man inte tar morgonurin vid det här laget? Börjar känna mig som en testfreak så om jag nu inte är gravid kan väl mensen bara komma snart (är BIM+2, el. BIM+3 idag).

Jag plussade inte förrän bim+5 förra graviditeten
  • Too tiki
    anna7607 skrev 2016-10-28 14:13:27 följande:
    Jag plussade inte förrän bim+5 förra graviditeten
    Hade du testat med ÄL stickor då? Låter lovande hur som helst :)
  • Mandiiisen
    Sofie1986 skrev 2016-10-28 15:22:06 följande:

Är där ett streck eller jag ser helt galet?

Jag ser ett tunt! Men ser ut att vara rött/rosa så är nog ett plus! Grattis :D
  • Ang82
    Yv1 skrev 2016-10-21 18:20:55 följande:

Håller alla tummar att testet är starkare. Låt de lilla knytet vara kvar i magen!

Känner fortfarande massa konstiga "symtomer" helknäppt. Man tycker två negativa test + sparsam mens ska vara tillräckligt för spöket i kroppen att sluta?? Jättekonstigt! Är på bim+6 idag. Känns ju som om de hade vart positivt hade de visat sig nu?! Eller???

Hur gick det för dig?

Gick inte så bra här, blir till att vänta på att kroppen är i fas igen..
Svar på tråden Bim oktober 2016