Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Vad har du för graviditetstest?
Jag har Graviditetskollens graviditetstest som jag köpte 20 st av. Kände på mig att det skulle bli några koller så jag köpte dom som va billiga.
Men kanske inte är så bra kvalité
Hej alla!
Någon som testat clearblue early?
Testade nu mitt på dagen och kan skymma mig ett streck. En liten skugga. Hur pålitliga ät dom? Någon som fått en skugga men inte varit Gravid?
Jag ät på BIM -2 eller 3.
Testade negativt med testlagrets stickor precis
Visserligen ingen morgonurin men jag är på ÄL + 12 el. möjligen ÄL +13, borde det inte synas även om man inte tar morgonurin vid det här laget? Börjar känna mig som en testfreak så om jag nu inte är gravid kan väl mensen bara komma snart (är BIM+2, el. BIM+3 idag).
Testade negativt med testlagrets stickor precis Visserligen ingen morgonurin men jag är på ÄL + 12 el. möjligen ÄL +13, borde det inte synas även om man inte tar morgonurin vid det här laget? Börjar känna mig som en testfreak så om jag nu inte är gravid kan väl mensen bara komma snart (är BIM+2, el. BIM+3 idag).
Är där ett streck eller jag ser helt galet? 
Negativt imorse. Nu struntar jag i det här..Ska det aldrig bli min tur?? Och mensen och kroppen bara bråkar.. ????????
Är där ett streck eller jag ser helt galet?
Håller alla tummar att testet är starkare. Låt de lilla knytet vara kvar i magen!
Känner fortfarande massa konstiga "symtomer" helknäppt. Man tycker två negativa test + sparsam mens ska vara tillräckligt för spöket i kroppen att sluta?? Jättekonstigt! Är på bim+6 idag. Känns ju som om de hade vart positivt hade de visat sig nu?! Eller???