Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Ja jätte roligt sammanträffande! Vi hoppas att mensen håller sig borta :) har du ont ömmande bröst också? När jag tryckte lite på dem förra månaden kändes inget ända fram till mensen. Men nu verkar de vara lite ömma! Hoppas hoppas!
Jag har bim 2-3 okt och just nu och sedan ett par dagar tillbaka, har det känts som att jag ska få mens när som helst. Känner mig lite "ur form", har svagt molande värk i nedre delen av ryggen och då och då kniper det till lite lätt i magen.
Har du själv några känningar?
Hej!
Får jag hoppa in här?
Vet inte exakt bim eftersom jag nyligen slutat med hormonbehandling men fick blinkande gubbe ( äl) på clearblue äl test, dubbel hormon.
1 försöket. Har en grabb på 2 år
Andra gången i rad jag får någon slemliknande flytning i samband med mensvärk. Svag gulpersikofärgad. Kan ju hoppas det är någon form av nidis. Men blodigt ser det inte ut. Någon som haft så? Med andra barnet fick jag nidis fast i rosa form. Så spännande!
Bim i oktober
Hoppar också in här. 1 år & 3 mån oskyddat sex med gissning på ÄL. Första försöket utifrån i princip alla "vanliga" rekommendationer. Precis börjat med NC så enligt dem ÄL imorgon och BIM 11/10. Så spännande!
Haft rubbad mens under våren vilket har gett en längre medelcykel i min tidigare mensapp så BIM enligt den 18/10.
Tack så mycket alla för att ni delar med er av det som händer er =)
Haha! Är ny här på familjeliv! Råka skicka iväg ett inlägg med endast (bim i oktober)
Jag skrev aldrig klart, jag har bim 6-10 oktober.. menscyklar 30-40 dagar..
symtom efter ägglossning ömma bröst och lite motvärk.. har dessutom pms så det är jättesvårt att känna någon skillnad kan jag tänka mig.
Jag är 26 år och min sambo likaså, 3 försöket nu och har inte haft några graviditeter tidigare.
Hej!
Jag hoppar också in i tråden. Är på tredje försöket och har BIM 5 oktober. Har dock lite värk i magen vilken jag har haft de andra månaderna också så vågar inte vara allt för positiv. :(
Jag hoppas att det går bra för er alla!
Haha! Är ny här på familjeliv! Råka skicka iväg ett inlägg med endast (bim i oktober)
Jag skrev aldrig klart, jag har bim 6-10 oktober.. menscyklar 30-40 dagar..
symtom efter ägglossning ömma bröst och lite motvärk.. har dessutom pms så det är jättesvårt att känna någon skillnad kan jag tänka mig.
Jag är 26 år och min sambo likaså, 3 försöket nu och har inte haft några graviditeter tidigare.
Ahaa okej, min längsta menscykel har varit 47 dagar och det har hänt en gång.. senaste mensen var 30 dagar och det har jag haft en gång tidigare, väldigt märkligt.
Jag provade äl sticka första gången den här månaden, jag började på dag 12 och testade en gång om dagen, på dag 20 fick jag positivt resultat och jag hoppade i höjder! Så nu får vi hålla tummarna!!