• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • 3SD
    LillaJag06 skrev 2016-09-28 08:15:03 följande:
    Hej.
    Är ny här och testar också med cb. Använder den med dubbel hormonindikator.
    Haft blinkande gubbe i 3 dagar nu.
    Hoppas på max (fast gubbe) imorgon.
    Vilka testar du med?
    Jag använder också dubbel indikator =) 
    Hur många månader har du använt dessa ÄL-test? Jag tror att jag borde få fast gubbe imorgon. Har haft äggviteflytningar hela dagen och känt det starkt nere i magen både igår och idag =)

När är din BIM? 
  • LillaJag06
    3SD skrev 2016-09-28 21:29:59 följande:
    Jag använder också dubbel indikator =) 
    Hur många månader har du använt dessa ÄL-test? Jag tror att jag borde få fast gubbe imorgon. Har haft äggviteflytningar hela dagen och känt det starkt nere i magen både igår och idag =)

När är din BIM? 
    Hej
    Vad kul med någon som testar med samma.
    Jag fick fast gubbe idag, tre dagar efter blinkande och exakt 14 dagar efter första mens. Har haft sex varranan dag sen blinkande gubbe. Tänkte ha det idag och imorgon med. Vet att den håller in48 timmar så kör på. Haha känner mig som en maskin :)

Om nu äl infaller. Alltså att jag verkligen släpper ett ägg räknar jag med bim om ca 10-14 dagar. Har haft en luteak fas på det.
    När har du bim?
  • Ellen1987

Imorse testade jag tvärnegativt med cb plus.. bim-4. Såå tråkigt! Är hoppet helt ute eller har någon av er fått negativt -4 men sedan plussat? Jag hade äl sekret för ca 10 dagar så känns ändå rätt kört här.

• Sofie1986
    Ellen1987 skrev 2016-09-29 08:46:48 följande:

Imorse testade jag tvärnegativt med cb plus.. bim-4. Såå tråkigt! Är hoppet helt ute eller har någon av er fått negativt -4 men sedan plussat? Jag hade äl sekret för ca 10 dagar så känns ändå rätt kört här.

Åh samma här! Så himla frustrerad. Vet inte hur många gravtest jag har gjort. Haha Negativt Negativt.
    Konstigt vissa får plus redan i BIM -7 och sånt.
    Puh. Jag vill jätte gärna ha + på Stickan. Nu när man väl försöker.
    Håller tummarna för oss:)
  • Ellen1987
    Sofie1986 skrev 2016-09-29 09:09:09 följande:
    Åh samma här! Så himla frustrerad. Vet inte hur många gravtest jag har gjort. Haha Negativt Negativt.
    Konstigt vissa får plus redan i BIM -7 och sånt.
    Puh. Jag vill jätte gärna ha + på Stickan. Nu när man väl försöker.
    Håller tummarna för oss:)
    Ja men eller hur! Det är just därför det känns kört för att alla andra plussar så tidigt :) Är du också på bim-4?

Jag har haft ömmande bröst i över en vecka och mensvärk typ lika länge... men inget mer. Hur sjukt är det inte att man vill må lite illa ? :D
  • LillaJag06

Det behöver ju inte betyda att du inte är gravid.
    Prova om några dagar igen.
    Körde du med äl tester?
    Vi ägglossar ju 10 ggr om året så vid 2 cykler släpper inget ägg :(
  • Ellen1987
    LillaJag06 skrev 2016-09-29 09:22:48 följande:
    Det behöver ju inte betyda att du inte är gravid.
    Prova om några dagar igen.
    Körde du med äl tester?
    Vi ägglossar ju 10 ggr om året så vid 2 cykler släpper inget ägg :(
    Testade med temp den här månaden men kanske får köpa äl tester till nästa månad.

Kör du med äl test och isf vilka? :)
  • Milernia

Det behöver inte vara kört. Jag testade neg på bim-6 men svagt svagt plus på -3. Osäkert om det hade synts på bim-4. Håller tummar för dig!
  • Milernia

Bim-5 och dagarna går otroligt segt.

Mina bruna flytningar har helt slutat nu. Höll i sig i drygt ett dygn. Har ont i brösten men har haft det i dryga veckan nu så vågar inte tro på det. Mår liksom allmänt bättre bortsett från min förkylning. Ja.. Återstår att se hur det blir om några dagar.

• Sofie1986
    Ellen1987 skrev 2016-09-29 09:18:26 följande:
    Ja men eller hur! Det är just därför det känns kört för att alla andra plussar så tidigt :) Är du också på bim-4?

Jag har haft ömmande bröst i över en vecka och mensvärk typ lika länge... men inget mer. Hur sjukt är det inte att man vill må lite illa ? :D
    Ja men har också ömma bröst och stora som meloner redan.
    Konstigt. Har lite små stickningar underlivet idag. Lite lite mensvärk från och till,
    Ja ska ha min mens om de stämmer 1-2-3 Okt. Inte helt hundra.
    Så blir väl BIM - 4 idag.
Svar på tråden Bim oktober 2016