• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • isen
    Carolisa skrev 2016-09-28 06:50:27 följande:

Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni

Grattis! :) Håller tummarna!!

Själv testade jag neg på ca bim -5 igår, men då på eftermiddagen. Att man inte kan hålla sig från testen.. ;) kommer nog testa imorgon på morgonen också om jag känner mig själv rätt. Kände mig rätt ogravid igår. Mest bara mensvärk, gasig och lös mage. Kan lika gärna vara mensen som är på ingång lite tidigare än jag trott..

Hur känns det för er andra?
  • 3SD

Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni

Åh grattis! Vad roligt! Håller verkligen tummarna för att liten vill stanna =)
  • helle15

Grattis och lycka till!
  • 3SD

Någon med ÄL typ nu? Testade med CB ÄLtest och fick blinkgubbe igår och idag. Mycket längre FF nu än förrut. CD 18 idag.

• helle15
    isen skrev 2016-09-28 07:25:27 följande:

Själv testade jag neg på ca bim -5 igår, men då på eftermiddagen. Att man inte kan hålla sig från testen.. ;) kommer nog testa imorgon på morgonen också om jag känner mig själv rätt. Kände mig rätt ogravid igår. Mest bara mensvärk, gasig och lös mage. Kan lika gärna vara mensen som är på ingång lite tidigare än jag trott..

Testade mig också precis, bim-5 och ingenting :(

Jag hade en del känningar för ett par dagar sedan, så som molande värk i nedre delen av ryggen, spänningar runt livmodern och lite sjukdomskänsla men igår kände jag mig också rätt ogravid, idag likaså.

Inga ömma bröst, ingen värk osv...

Det är nästan så att man hoppas att brösten ska ömma lite så att man "vet".

Imorgon testar jag igen, då bim-4

Lycka till alla!
  • LillaJag06
    3SD skrev 2016-09-28 07:51:49 följande:

Någon med ÄL typ nu? Testade med CB ÄLtest och fick blinkgubbe igår och idag. Mycket längre FF nu än förrut. CD 18 idag.

Hej.
    Är ny här och testar också med cb. Använder den med dubbel hormonindikator.
    Haft blinkande gubbe i 3 dagar nu.
    Hoppas på max (fast gubbe) imorgon.
    Vilka testar du med?
  • Ellen1987
    helle15 skrev 2016-09-28 08:02:50 följande:
    Testade mig också precis, bim-5 och ingenting :(

Jag hade en del känningar för ett par dagar sedan, så som molande värk i nedre delen av ryggen, spänningar runt livmodern och lite sjukdomskänsla men igår kände jag mig också rätt ogravid, idag likaså.

Inga ömma bröst, ingen värk osv...

Det är nästan så att man hoppas att brösten ska ömma lite så att man "vet".

Imorgon testar jag igen, då bim-4

Lycka till alla!
    Mina bröst ömmar och har gjort det i över en vecka. Men det kan väl betyda att mensen är på g också? Minns inte hur det brukar vara. De kan väl vara oömma även fast man är gravid så hoppet är inte ute för dig :)
  • Ellen1987
    isen skrev 2016-09-28 07:25:27 följande:

Jag ska nog försöka hålla mig till att testa på fredag morgon men är så rädd för att få neg :/ Känns som man vill skjuta upp hoppet till bim men ändå är det skönt att veta om man inbillar sig alla symptom.

Har känt mig lite seg i benen i två dagar och idag känner jag mig väldigt seg i hela kroppen, kan ju vara vädret eller förhoppningsvis en graviditet.

Mina bröst ömmar när man klämmer lite lätt och som sagt så kändes det nada förra månaden när man gjorde det.

Vi hade väl bim samma dag så håller tummarna för oss och för er alla andra!!
  • Polly1

Jag hade trådiga ÄLflytningar igår men negativt på äl stickorna.. Första månaden jag provar med stickor och ingen jättekoll på flytningarna heller sen innan.. så ni som vet, hur länge har man äl flytningar och när kan man förvänta sig pluss på älsticka? ;)

• Monstermama

Skumt det här... efter två graviditeter som var oplanerade och som skedde efter 1 enda oskyddat samlag (hur lyckas det hända 2 ggr?) så känns det jättenervöst när vi nu för första gången planerar vårt tredje barn! Tänk om det inte tar sig? Jag kan inte tänka på annat... har ingen koll på tester osv som ni andra använder... blir man inte extra mycket orolig/nervös då? Är det inte bättre att bara ha sex varannan dag under hela den fertila perioden? 

Svar på tråden Bim oktober 2016