Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni
Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni
Någon med ÄL typ nu? Testade med CB ÄLtest och fick blinkgubbe igår och idag. Mycket längre FF nu än förrut. CD 18 idag.
Grattis! :) Håller tummarna!!
Själv testade jag neg på ca bim -5 igår, men då på eftermiddagen. Att man inte kan hålla sig från testen.. ;) kommer nog testa imorgon på morgonen också om jag känner mig själv rätt. Kände mig rätt ogravid igår. Mest bara mensvärk, gasig och lös mage. Kan lika gärna vara mensen som är på ingång lite tidigare än jag trott..
Hur känns det för er andra?
Någon med ÄL typ nu? Testade med CB ÄLtest och fick blinkgubbe igår och idag. Mycket längre FF nu än förrut. CD 18 idag.
Jag hade trådiga ÄLflytningar igår men negativt på äl stickorna.. Första månaden jag provar med stickor och ingen jättekoll på flytningarna heller sen innan.. så ni som vet, hur länge har man äl flytningar och när kan man förvänta sig pluss på älsticka? ;)
Skumt det här... efter två graviditeter som var oplanerade och som skedde efter 1 enda oskyddat samlag (hur lyckas det hända 2 ggr?) så känns det jättenervöst när vi nu för första gången planerar vårt tredje barn! Tänk om det inte tar sig? Jag kan inte tänka på annat... har ingen koll på tester osv som ni andra använder... blir man inte extra mycket orolig/nervös då? Är det inte bättre att bara ha sex varannan dag under hela den fertila perioden?