Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Tänkte uppdatera lite jag med :)
Är på BIM -6 idag.
Onda och ilande bröst... Smärtan går ändå upp i armhålan imellanåt. :)
Stickningar i nedre delen av magen, samt lättare "värk" som håller i sig bara korta stunder.
Sen har jag sedan imorse börjat blöda näsblod, inga mängder... Men när jag snyter mig så kommer det mer.
Hur mår ni andra?
Bim 18 oktober. Har prickat in ägglossningen denna månaden. Hoppas verkligen att det blir ett +
Någon som ser? Tror jag är på äl+9 idag 
Jag har bim 16 oktober och eftersom jag använde äl-tester den här månaden vet jag att vi prickade äl. Håller verkligen alla tummar! Vilket försök är det för er?
Jag är också på bim -6. Känner ingenting än så länge. Möjligen är mina bröst lite tyngre men annars inget. Jag vill inte känna efter så mycket heller tror jag. Rädd att bli besviken. Vi prickade ju ägglossningen perfekt. Men det är ju ändå ingen garanti. Mina bröst brukar alltid bli jättestora och ömma ca en vecka innan mens. Men förra månaden första mensen efter dom tog bort min äggledare så blev dom aldrig så. Brukade även få väldigt ont vid ägglossning på den sidan som nu är borta. Jag ser det som nåt positivt att dom tog bort den då det kanske fanns problem på den sidan och nu känns det som att chanserna är större att det ska gå bra. Men vill ändå inte hoppas för mycket.
Min man ska steriliseras av medicinska skäl om 2 veckor . Så då körde vi på av ren chansning för ca 2 veckor sen för att se om det kunde bli något nu en sista gång. Jag fick barn i för 9 månader sedan och min mens har det inte vart någon ordning på alls sen dess. Idag så testade jag i morgourin och det är ett svagt svagt streck som syns tydligare om man håller testet mot en lampa. Tog sedan ett test ett par timmar efter och den är helt blank. Ser ni nått. ? Syns tydligare i verkligheten. Morgonurin till vänster.

Min man ska steriliseras av medicinska skäl om 2 veckor . Så då körde vi på av ren chansning för ca 2 veckor sen för att se om det kunde bli något nu en sista gång. Jag fick barn i för 9 månader sedan och min mens har det inte vart någon ordning på alls sen dess. Idag så testade jag i morgourin och det är ett svagt svagt streck som syns tydligare om man håller testet mot en lampa. Tog sedan ett test ett par timmar efter och den är helt blank. Ser ni nått. ? Syns tydligare i verkligheten. Morgonurin til högeer.
[quote=77028200][quote-nick]Enaståendemorsa skrev 2016-10-06 13:15:26 följande:[/quote-nick]
Bilden vände på sig och blev lite suddigare än på mobilen så det är bilden till höger med morgonurin :)
Hej.bim 10oktober tror jag.testade igår vad tror ni?? Känner mig osäker.. Tror det är åldern.haha.tack för svar.

Hej.bim 10oktober tror jag.testade igår vad tror ni?? Känner mig osäker.. Tror det är åldern.haha.tack för svar.