Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag ligger just nu och ammar till sömns ett barn som i princip är gjort antingen 4 dagar före ÄL eller dagen efter. :)
Solskenshistorier någon? Nån som låg typ 3 dagar före ÄL, en ynka gång, och blev gravid?
Åh. Denna frustration! Vi fick missfall i juli i v 5+5 och är nu inne på 7e försöket till ett syskon. Vi har verkligen pratat om att vi är sååå less på att månaderna går, att nu jäklar ska vi köra på varannan dag till ÄL med säkerhet är över, nu vill vi ha plus! Vi låg i förrgår (för att vi var sugna helt enkelt. Klart jag hade i bakhuvet att ÄL närmar sig). Idag fick jag positivt på ÄL-test (testat sen tre dagar tillbaka så vet att det är första positiva dagen idag). Tror ni inte min sambo är så trött att ögonen går ihop? JUST IDAG. Frustrationeeen. Klart jag inte heller blir så peppad när jag ser att han knappt kan hålla ögonen öppna, bara inse att vi får vänta en månad till. Känns så jävligt nä är det är detta positiva test man ständigt väntar på, tar testet, känner YES! Nu ska den spännande resan mot BIM äntligen börja igen! Och så ba....nähä. Kanske att simmarna från i förrgår överlever 5 dagar och väntar på ägget, vore ju för bra för att vara sant:/ för imorgon har vi besök på kvällen och eftersom min sambo börjar extremt tidigt, 05 (därav tröttheten) så kommer han ju VERKLIGEN vara trött imorrn eftersom besöket säkert stannar rätt sent. Så deppig känsla just nu:( vill inte vänta en månad till, tiden går så otrolig sakta i väntan på ny ÄL. Solskenshistorier någon? Nån som låg typ 3 dagar innan ÄL, en ynka gång, och blev gravid?
Så skoj att läsa om er alla...
Jag letar och letar grav.tecken..
Det enda jag kan tänka mig är att jag haft ont i huvudet sen två dagar efter äl, yrsel till och från samt finnig hy som jag aldrig har annars. Min mage känns lite uppspänd (kan ju bro på att jag tänker på den grymt mycket) sen två dagar tillbaka har jag vart mer kissnödig med...
Kan detta vara tecken?
Någon annan här inne som försöker skaffa andra barnet? Var grav.teckena samma som med första?
Hej alla, jag hoppar in här om det är okej. Jag hade ägglossning den 21 september. I samband med det hade jag jätteont i vänstra äggstocken i 5 dar. Det högg till och molvärk. Ca 1 vecka innan BIM har jag haft molvärk och det har känts som att mensen ska komma när som. Idag är jag på BIM + 2 och mensen är inte här, testerna visar negativt. Jag förstår ingenting, jag bör lägga till att min mens är oerhört regelbunden i vanligt fall.
Lycka till allihopa, jag hoppas på många pluss här i tråden :)
Nu är de bim - 2 och ingen mens i sikte :|
Menade såklart bim + 2 :)
2oktober - isen, första försöket
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
7 oktober - eg90
7 oktober - Kimmie84, första försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
9 oktober - Linduzzz, försöker efter MF i maj har inte haft mens efter det.
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
11 oktober - Jessi84, första försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
14 oktober -Monstermama, första försöket
14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall
18 oktober - silvercross, andra försöket
Hej! Hoppar in här! Hade ÄL för 8 dagar sedan. Började med progesterall direkt efter då jag tror att jag kan ha progesteron-brist. Och tydligen skadar det inte att ta krämen. Vi låg på ordentligt under ÄL så jag vet att vi har prickat den och nu inväntar jag BIM 13 okt.
Kul att följas åt! :)
Har alla känt stick/hugg i livmodern/äggstockarna innan + eller när ni testat??
Fortfarande ingen mens här, hade BIM i måndags och testade helt blankt negativt i söndags. Inte testat sedan dess men ska vänta till måndag och se om inte mensen dyker upp - vill inte testa i helgen för har en viktig grej att fixa till måndag så jag orkar inte med att få veta positivt eller negativt innan dess.
Någon mer som passerat BIM utan mens men heller inte fått något positivt gravtest?