• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • strösocker

Är det någon som haft kramp/smärta i underlivet innan ni plussat tidigare? Kan inte låta bli att analysera allt jag känner just nu :(

• SamsonS

Nytt test idag, lovade mig själv att jag skulle vänta till imorgonbitti och intalade mig själv att det ändå är lönlöst, men så såg jag detta, finns det verkligen en liten liten chans att jag inte ser i syne?

• Hotchner

BIM på måndag eller tisdag, har haft molvärk samt ont i ländryggen i ca 1 vecka vilket jag inte brukar ha innan mens men vi vågar inte hoppas för mycket.

Vi har försökt sen i maj och börjar bli väldigt otåliga ????

• Kimmie84
    Monstermama skrev 2016-10-07 13:53:02 följande:
    Är det någon på listan som blivit gravid?
    Jag :)
    Plussade i tisdags bim -3
  • Whudup

Bim på onsdag, fick ett mycket svagt streck på testlagrets idag. Säkert spökstreck :(

• copycat

Yey, vi avstyrde kvällsbesöket och myste istället :) så nu har vi lyckats mysa på cykeldag 14 och 17 och hade positivt ÄL-test dag 16 (negativt idag dag 17) så det känns iaf som att vi ökat chanserna lite jämfört med hur deppigt det kändes igår. Hade gärna hunnit "mer" men nu får vi hoppas... :) eftersom ÄL-test var neg idag tolkar jag det som att jag har ÄL idag.

Har normalt kort lutealfas (11 dagar), hade dock BIM på dag 13 förra månaden så BIM borde vara runt 18-20 oktober.

• Jojjo92
    Monstermama skrev 2016-10-07 13:53:02 följande:

Är det någon på listan som blivit gravid?

Jag :) bf 11 juni.
  • ohhello

Lycka till! Själv väntar jag på ÄL nu i dagarna, hoppas så att mannen min känner sig sugen på mys han med!

copycat skrev 2016-10-07 20:22:50 följande:

Yey, vi avstyrde kvällsbesöket och myste istället :) så nu har vi lyckats mysa på cykeldag 14 och 17 och hade positivt ÄL-test dag 16 (negativt idag dag 17) så det känns iaf som att vi ökat chanserna lite jämfört med hur deppigt det kändes igår. Hade gärna hunnit "mer" men nu får vi hoppas... :) eftersom ÄL-test var neg idag tolkar jag det som att jag har ÄL idag.

Har normalt kort lutealfas (11 dagar), hade dock BIM på dag 13 förra månaden så BIM borde vara runt 18-20 oktober.

• eg90

Bim idag och har menskänningar men ingen mens ännu.
    Hoppas såklart att jag är gravid och tog ett test men negativt :(

• FrökenE1985
    eg90 skrev 2016-10-07 22:16:13 följande:

Bim idag och har menskänningar men ingen mens ännu.

Hoppas såklart att jag är gravid och tog ett test men negativt :(

Med risk för falska förhoppningar... Kanske är jag som ser i syne eller bara en skugga. Men jag tycker mig ana nått svagt där.
Svar på tråden Bim oktober 2016