• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • mariama

Nån med ÄL i dagarna? Jag har det idag eller imorgon tror jag, känns så och ser ut så enligt tester :)

• Monsan

Efter en dag med bruna flytningar och tester som ökat svagt känns det ändå som att dagens test får en att slappna av lite.. tycker att det ser tillräckligt starkt ut för att vara på bim+1. Har inte haft någon blödning utantill på papperet på bim-1..

• Silvercross

Jag skulle ha haft ägglossning redan men temperaturen går inte upp. Tog äl test imorse och visar ett svagt sträck. Tror har ingen ägglossning denna månad. Någon som vet hur det brukar ser ut när man inte har ÄL?

• LillaJag06
    Silvercross skrev 2016-10-08 07:54:29 följande:

Jag skulle ha haft ägglossning redan men temperaturen går inte upp. Tog äl test imorse och visar ett svagt sträck. Tror har ingen ägglossning denna månad. Någon som vet hur det brukar ser ut när man inte har ÄL?

Vissa tjejer får streck genom hela cykeln.
    Jag har själv fått det men set är ju inte förrän strecken är lika starkare eller testatrecket är starkare som det är äl.
    Vad testar du med?
  • copycat

Tack <3 håller tummarna för dig med!

ohhello skrev 2016-10-07 20:58:29 följande:

Lycka till! Själv väntar jag på ÄL nu i dagarna, hoppas så att mannen min känner sig sugen på mys han med!

• LillaJag06
    Monsan skrev 2016-10-08 07:49:03 följande:

Efter en dag med bruna flytningar och tester som ökat svagt känns det ändå som att dagens test får en att slappna av lite.. tycker att det ser tillräckligt starkt ut för att vara på bim+1. Har inte haft någon blödning utantill på papperet på bim-1..

Testet är ju helt klart positivt :) grattis
  • Anonym (Blomma)
    Monsan skrev 2016-10-08 07:49:03 följande:

Grattis grattis, solklart gravid!
  • poppy

Fick positivt idag med CB digital, äl+14!! Det är första försöket (ingen mens emellan) efter MA i augusti, så har inget riktigt BIM-datum att gå på. Är överlycklig men lite nervös. <3

Håller tummarna för er som längtar, grattis ni som fått plus!

• LillaJag06
    poppy skrev 2016-10-08 09:00:35 följande:

Fick positivt idag med CB digital, äl+14!! Det är första försöket (ingen mens emellan) efter MA i augusti, så har inget riktigt BIM-datum att gå på. Är överlycklig men lite nervös. <3

Håller tummarna för er som längtar, grattis ni som fått plus!

Grattis :)
Svar på tråden Bim oktober 2016