• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • eg90

Bim idag och känner i hela kroppen hur mensen är påväg.
    Är så ledsen just nu Gråter
    Är det aldrig vår tur....

• Rullgardinan

Jag har BIM idag och testade negativt igår.. Kan det ff finnas chans att vara gravid?
    Detta är första försöket sen jag splitsade med mina piller början på sep :)

• strösocker
    eg90 skrev 2016-10-07 10:49:23 följande:

Bim idag och känner i hela kroppen hur mensen är påväg.
    Är så ledsen just nu Gråter
    Är det aldrig vår tur....

Samma för mig! Har dock känt att mensen varit påväg sen förra torsdagen. Fattar inte vad som händer :( Hur länge har ni försökt? 
  • eg90
    strösocker skrev 2016-10-07 11:18:05 följande:
    Samma för mig! Har dock känt att mensen varit påväg sen förra torsdagen. Fattar inte vad som händer :( Hur länge har ni försökt? 
    Vi började köra oskyddat i april 2015 så det är 1 ½ år nu.
    Vet att vi har rätt till utredning men jag hoppas få ett jobb snart och vill gärna börja med utredning efter vi båda har jobb.
  • polly82

Hej!
    Detta är första månaden vi försöker så jag har inte så bra koll på cykeln ännu men enl. appen är jag på ÄL + 9 med BIM 14 okt. Nån mer? :) Hade riktiga besvär vid ÄL (mensvärk, uppblåst, illamående, ömma bröst) men är kanske så i starten när kroppen ställer om sig? Nu har jag lite molvärk.
    Detta är ju som sagt vårt första försök och hur mkt man än vet och intalar sig att "tänk inte på det, det kan ta tid" så letar man ju symptom... Hur tidigt kan man egentligen känna gravidsymptom?

• copycat
    ohhello skrev 2016-10-06 21:04:06 följande:

Jag ligger just nu och ammar till sömns ett barn som i princip är gjort antingen 4 dagar före ÄL eller dagen efter. :)

Gött att höra!:)
  • copycat
    lisohl skrev 2016-10-06 21:48:33 följande:
    Jag tänker att om du fick positivt test idag så släpper ju ägget inom 24-48 timmar. Ägget är ju sedan befruktningsbart i ytterligare några timmar (tror att jag har läst 12). Så då borde det ju finnas möjlighet om ni ligger på lördag också.
    Ja sant! Ville så gäääärna bara täcka upp ALLA möjligheter när man väl får chansen:/ känns bättre idag dock. Vi ska försöka avstyra kvällens besök tidigare så vi hinner hoppa i säng;) har extrema mängder (sorry) trådiga flytningar just nu, hoppas vi hinner!:)
  • Monstermama
    Aysa skrev 2016-10-07 07:19:40 följande:

2oktober - isen, första försöket

3 oktober- Sofie1986, första försöket

3 oktober - Helle15, första försöket

3 oktober - Blomma, första försöket

5 oktober - Jojjo92, tredje försöket

7 oktober - eg90

7 oktober - Kimmie84, första försöket

8 oktober - Madfigh072, tredje försöket

9 oktober - Linduzzz, försöker efter MF i maj har inte haft mens efter det.

10 Oktober - Marie357, första försöket

11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket

11 oktober - Jessi84, första försöket

12 oktober - lillajag06, första försöket

12 oktober - Aysa, tredje försöket

14 oktober - Polly1, andra försöket

14 oktober -Monstermama, första försöket

14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall

18 oktober - silvercross, andra försöket

Är det någon på listan som blivit gravid?
  • Marie357

Jag har ju BIM på söndag eller måndag, vet i tusan, men tror jag kommer testa på söndag. Jag hade mensvärk förra lördagen/söndagen (kanske ägget som fäste..? Frös i måndagskväll och fick ta sambons duntäcke också + mitt egna. Frös hela dagen på jobbet. Sedan har jag känt av fogarna och haft mensvärk till och från, mått lite illa (skyllde på magkatarr) lite pirr i brösten, kissinödig..

Testade igår men då var det negativt

nouw.com/denöppnakampen
Svar på tråden Bim oktober 2016