Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Bim idag och känner i hela kroppen hur mensen är påväg.
Är så ledsen just nu 
Är det aldrig vår tur....
Jag har BIM idag och testade negativt igår.. Kan det ff finnas chans att vara gravid?
Detta är första försöket sen jag splitsade med mina piller början på sep :)
*sen jag slutade* Ska det stå i förra inlägget ;)
Bim idag och känner i hela kroppen hur mensen är påväg.
Är så ledsen just nu 
Är det aldrig vår tur....
Hej!
Detta är första månaden vi försöker så jag har inte så bra koll på cykeln ännu men enl. appen är jag på ÄL + 9 med BIM 14 okt. Nån mer? :) Hade riktiga besvär vid ÄL (mensvärk, uppblåst, illamående, ömma bröst) men är kanske så i starten när kroppen ställer om sig? Nu har jag lite molvärk.
Detta är ju som sagt vårt första försök och hur mkt man än vet och intalar sig att "tänk inte på det, det kan ta tid" så letar man ju symptom... Hur tidigt kan man egentligen känna gravidsymptom?
Jag ligger just nu och ammar till sömns ett barn som i princip är gjort antingen 4 dagar före ÄL eller dagen efter. :)
2oktober - isen, första försöket
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
7 oktober - eg90
7 oktober - Kimmie84, första försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
9 oktober - Linduzzz, försöker efter MF i maj har inte haft mens efter det.
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
11 oktober - Jessi84, första försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
14 oktober -Monstermama, första försöket
14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall
18 oktober - silvercross, andra försöket
Jag har ju BIM på söndag eller måndag, vet i tusan, men tror jag kommer testa på söndag. Jag hade mensvärk förra lördagen/söndagen (kanske ägget som fäste..? Frös i måndagskväll och fick ta sambons duntäcke också + mitt egna. Frös hela dagen på jobbet. Sedan har jag känt av fogarna och haft mensvärk till och från, mått lite illa (skyllde på magkatarr) lite pirr i brösten, kissinödig..
Testade igår men då var det negativt