Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Vet ej när jag hade ägglossning riktigt fast den 10september kom lite rosaktigt i en timme ungefär.????
Vet ej när jag hade ägglossning riktigt fast den 10september kom lite rosaktigt i en timme ungefär.????
Vi är inne på 10 månaden nu med försök. Börjar bli lite frustrerad då det inte blir något. Men använde också ältest denna månaden så ni får vi vänta på plus. Hur länge har ni försökt?
Vette tusan vad det blev av denna månad...Testar inte med äl-test men har de två tidigare cyklerna vi försökt haft hyfsat tydliga symptom på äl. Båda gångerna runt dag 13-17. Kände inte av något under dessa dagar förutom på dag 15 då jag fick migrän, samma sort jag alltid fick vid veckoupphållet när jag åt p-piller så misstänker att den är hormonellt baserad. Men nu med start på dag 21 och fortfarande idag på dag 23 har jag stundtals ordentlig molvärk i nedre magen...
Vet inte vad jag ska tro, är det sen äl eller hade jag kanske äl ändå i samband med migränen och det är att ägget fäster som jag känner? Eller kanske blev det ingen äl denna månad? Vi har legat varannan dag senaste två veckorna för att säkra upp. Bim är 17 oktober. Vad tror ni? Haha, vet att det enda svaret egentligen är "vänta och se" men man kan ju inte låta bli att spekulera loss!
Borde nog prova äl-test så man vet säkert...
Jo får testa igen om några dagar????
Fick min mens i tisdags och nu börjar den avta och snart är fighten igång igen!
Går ur bim okt. Lycka till tjejer!
Skulle fått mens idag men inget har dykt upp ..
Någon mer som haft mensvärk en vecka innan BIM? Har verkligen trott att min mens kommer var femte minut.. Springer på toa hela tiden! Men ingen kommer... Hoppas lite fortfarande men tror nog mensen kommer imorgon ändå :(
Någon mer som haft mensvärk en vecka innan BIM? Har verkligen trott att min mens kommer var femte minut.. Springer på toa hela tiden! Men ingen kommer... Hoppas lite fortfarande men tror nog mensen kommer imorgon ändå :(
Åh. Denna frustration! Vi fick missfall i juli i v 5+5 och är nu inne på 7e försöket till ett syskon. Vi har verkligen pratat om att vi är sååå less på att månaderna går, att nu jäklar ska vi köra på varannan dag till ÄL med säkerhet är över, nu vill vi ha plus! Vi låg i förrgår (för att vi var sugna helt enkelt. Klart jag hade i bakhuvet att ÄL närmar sig). Idag fick jag positivt på ÄL-test (testat sen tre dagar tillbaka så vet att det är första positiva dagen idag). Tror ni inte min sambo är så trött att ögonen går ihop? JUST IDAG. Frustrationeeen. Klart jag inte heller blir så peppad när jag ser att han knappt kan hålla ögonen öppna, bara inse att vi får vänta en månad till. Känns så jävligt nä är det är detta positiva test man ständigt väntar på, tar testet, känner YES! Nu ska den spännande resan mot BIM äntligen börja igen! Och så ba....nähä. Kanske att simmarna från i förrgår överlever 5 dagar och väntar på ägget, vore ju för bra för att vara sant:/ för imorgon har vi besök på kvällen och eftersom min sambo börjar extremt tidigt, 05 (därav tröttheten) så kommer han ju VERKLIGEN vara trött imorrn eftersom besöket säkert stannar rätt sent. Så deppig känsla just nu:( vill inte vänta en månad till, tiden går så otrolig sakta i väntan på ny ÄL. Solskenshistorier någon? Nån som låg typ 3 dagar innan ÄL, en ynka gång, och blev gravid?