Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Här kom mensen idag :(
Grattis till alla som plussat.. :)
Äntligen positivt ägglossningstest. Strecket kom starkare och före kontrollstrecket.
Nu är det slut testat för jag blir så stressad av allt testande men nu vet jag ungefär hur kroppen är och att den är igång efter MA i september. Hoppas vi att det tar sig på direkten haha önsketänkande.
Så nästa BIM blir nån gång mellan 19-23/10, sätter nog 23 så är det 14 dagar mellan ÄL och BIM. Men det vet man ju inte riktigt än eftersom jag inte haft nån mens ön sedan skrapningen.

Haha 8/10 ska det ju stå på bilden
Äntligen positivt ägglossningstest. Strecket kom starkare och före kontrollstrecket.
Nu är det slut testat för jag blir så stressad av allt testande men nu vet jag ungefär hur kroppen är och att den är igång efter MA i september. Hoppas vi att det tar sig på direkten haha önsketänkande.
Så nästa BIM blir nån gång mellan 19-23/10, sätter nog 23 så är det 14 dagar mellan ÄL och BIM. Men det vet man ju inte riktigt än eftersom jag inte haft nån mens ön sedan skrapningen.

Hade bim i torsdag men fortfarande ingen mens, inte ens mensvärk :|
Kul, då kan vi följas åt! Jag har likadant test idag och känner verkligen av det i kroppen också. Har också haft MA, fast i augusti. Testade igen förra månaden så fort äl kom (alltså utan mens emellan) men det tog sig inte, kanske kroppen inte var helt redo ändå. Så NU hoppas vi att allt är i ordning och att det tar sig igen :) Jag räknar med BIM den 22/10, om man går efter standardcykel för mig. Håller tummarna för oss nu :)
Hade bim i torsdag men fortfarande ingen mens, inte ens mensvärk :|
Har du inte testat nåt?
Lite ot, jag skulle haft bim den 6e, var hos gynekologen på en undersökning den 7e. Ser man direkt att ägget blivit befruktat eller tar de någon vecka? Hon nämnde ingenting och ingen mens.