Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Tack :) Är lite i chock faktiskt! Men ska testa ett clearblue digital också. När kan man göra det tror du? :)
Ja där ser man verkligen! Grattis!
Tack :) Är lite i chock faktiskt! Men ska testa ett clearblue digital också. När kan man göra det tror du? :)
Låter rimligt :)
Ja, gör det. Hade det vart jag hade jag nog gjort det om 1-2 dagar.
Någon mer än jag som har bim den 18e?
Hade ägglossning för bara några dagar sen. Min ägglossnings smärta pågår alltid bara dagen som själva ägglossningen är.
Denna gången har denna smärtan liksom fortsatt och inte avtagit ens nu fem dagar senare, lustigt, aldrig haft såhär innan...... Undra om detta kan tyda på något... Vad tror ni?
Snittet är att ägglossning är 13-16 dagar innan mens, så att testa på äl+14 är bra för att få goda chanser till ett rättvisande test, motsvarande bim. Så gjorde jag. :)
Sen kan ju vissa få positivt tidigare än så såklart. Håller tummarna!
Nej det har jag inte. Tänkte vänta några dagar till. Har mensen inte kommit på måndag tänker jag testa.
Woho, ja jag har väl inga jätte förhoppningar på denna månad men IOM skrapningen för snart 3 v sedan så känns det som en god miljö borde ha bildats.
Ja vi håller tummarna och följs åt, nu blir det att förföra mannen ikväll igen eller imorgon. Fick till det igår kväll så får se hur det blir :)
Tog ett clearblue digital, visade gravid 1-2 veckor.
Helt fantastiskt :)
Nej jag vågar inte heller ha det! Har haft väldigt lätt att bli gravid tidigare men blir lite rädd att det ska ta tid nu, är så otålig ;) Jaa har du äl borde kroppen vara någorlunda redo i alla fall :) När hade du MA, alltså i vilken vecka?
Ja vi har hållit igång sen fyra dagar tillbaka, blir väl att hålla i det i några dagar till för säkerhets skull, haha! Är det första barnet?
Tog ett clearblue digital, visade gravid 1-2 veckor.
Helt fantastiskt :)