• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Linneisen
    Väntar på magen skrev 2016-10-10 13:53:01 följande:

BIM på Onsdag och idag kom ljusbruna flytningar. (Men jag hade ägglossning senare denna månad) Kan inte minnas att jag fått det dom andra två gångerna jag varit gravid.

Någon som haft liknande?

Inget blod och man ser det endast på papperet när jag torkar mig.

Har beställt tester som kommer imorgon.

Annars är alla symtom kvar... Men det kan ju vara inbillning också.

Har inte haft så, men jag har hört om något som kallas nidblödning när ägget fäster. Kanske var det?
  • polly82
    Polly1 skrev 2016-10-10 13:46:59 följande:

Grattis till alla er som plussat!!

Själv närmar det sig bim (bim-4), hoppas hoppas!! Känner efter för mycket och vet inte vad jag ska vågar tro.. Blir till att testa på onsdag!

Samma här (BIM-4) men tog ett test imorse bara för att jag inte kunde hålla mig (misstänker att jag hade ÄL något tidigare) men det var såklart negativt hehe... Vet ju att jag inte borde men man blir ju galen! Molvärken/mensvärk, men förutom en illamåendesläng här och där är allt som vanligt. Är säkert bara inbillning!
    Hur känner du dig? Lycka till på onsdag!! :)
  • isen
    Linneisen skrev 2016-10-09 22:04:28 följande:

Vad hade du för p-piller och hur länge åt du dem? o när slutade du med dem? Jag har haft cerazette och p-stav i 7-8 år med ingen mens knappt och är jätterädd att mensen inte ska komma igång o ingen ägglossning och sånt... tog ut staven förra veckan.

Men ett tips är att kolla efter äl-flytningar och att ta äl-tester.

Jag har ätit till och från i ca 10 år, senaste åren yasmin. Har ätit ihop två kartor åt gången så bara haft mens var sjunde vecka. Men de gånger jag haft korta uppehåll från p-piller så har mensen kommit som den skulle (fast då planerade jag inte barn så då kanske jag inte reagerade om den var lite sen..). Slutade nu den 5/9. Ska ev. prova äl-test när mensen kommit igång, för annars måste jag ju prova varje dag då jag inte har någon aning om när jag ska förvänta mig äl..

Lycka till och hoppas den kommer igång snabbt för dig :)
  • Kolan91

Hej! Hoppar in här. :)

Äl i helgen så bim blir 24/10. Försök nr 15 (ma i juni) lycka till alla!! :)

• Marie357

Var hård i magen igår och bajsade.. Kom lite rosa framifrån när jag torkade mig där och sedan liiiite bruna flytningar. Sedan inget mer. 

Var hård i magen imorse med och kom lite rosa flytningar där med och bruna flytningar. Var även på toaletten på jobbet där jag bajsade och då var det åter rosa flytningar. Så jag ringde gyn för att få mina nya tabletter. Nu gick jag på toaletten här hemma och inget mer i bindan...

Har BIM idag tror jag... Testade senast i lördags... då var det negativt..
    Hade tänkt köpa dyrt test idag, men när det rosa kom nu straxt innan jag gick hem blev det inget, men man kanske ändå skulle ha gjort det nu..

nouw.com/denöppnakampen
  • Linneisen
    isen skrev 2016-10-10 15:27:53 följande:

Jag har ätit till och från i ca 10 år, senaste åren yasmin. Har ätit ihop två kartor åt gången så bara haft mens var sjunde vecka. Men de gånger jag haft korta uppehåll från p-piller så har mensen kommit som den skulle (fast då planerade jag inte barn så då kanske jag inte reagerade om den var lite sen..). Slutade nu den 5/9. Ska ev. prova äl-test när mensen kommit igång, för annars måste jag ju prova varje dag då jag inte har någon aning om när jag ska förvänta mig äl..

Lycka till och hoppas den kommer igång snabbt för dig :)

Min mens har inte kommit igång men jag testade äl-stickor när jag anade äl eftersom jag hade äl-flytningar. Och mycket riktigt så hade jag äl :) så håll utkik efter dem ;)

Tack! Hoppas du plussar snart <3
  • Polly1
    polly82 skrev 2016-10-10 14:41:52 följande:

Samma här (BIM-4) men tog ett test imorse bara för att jag inte kunde hålla mig (misstänker att jag hade ÄL något tidigare) men det var såklart negativt hehe... Vet ju att jag inte borde men man blir ju galen! Molvärken/mensvärk, men förutom en illamåendesläng här och där är allt som vanligt. Är säkert bara inbillning!

Hur känner du dig? Lycka till på onsdag!! :)

Åhh dagarna går så långsamt och även om man inte borde så vill man ju testa ;) så jag kunde inte hålla mig iallafall och tog ett test när jag kom hem, och det går att se ett streck, om en väldigt svagt!! Hoppas!! Har haft lite stickningar i ena äggstocken, svullen och något liknande mensvärk vissa stunder! Lycka till du också
  • Aysa

Bim -2 idag. Testade imorse men det var negativt. Kunde inte hålla mig. :-P Känner inte så mycket förutom att brösten är ömma och lite mol och stick. Mest på kvällen när jag lägger mig. Att testa lugnade mig ändå lite. Antingen var det för tidigt eller så kommer mensen. Nu ska jag hålla ut till onsdag med det andra testet. Man vill ju så gärna men det går ju inte att stressa fram ett +. :)

• Kolan91
    anna7607 skrev 2016-10-10 14:59:37 följande:

Hoppar in här jag med. Ägglossning just nu försök nr 17 & 2 missfall.

Då ligger vi lika i cykeln. Hade äl igår.

Hoppas hoppas att någon av oss i alla fall får turen att plussa eller till och med båda!! :) När var ditt senaste mf?
Svar på tråden Bim oktober 2016