Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Tack, hoppas det bättrar på sig. Får ta om någon dag igen och se. Sist plussa jag 2 dagar innan bim på 2:a försöket. Detta blir på 1:a försöket igång fall :)
Nog är det ett streck där! Grattis!
Finns det någon som inte har känt några direkt tydliga symtom runt drygt en vecka efter ägglossning.. som ändå vart gravid ? Jag är på äl+8 idag och har inga symtom alls .. andra månader har jag haft massa lustiga känningar som alltid visar sig vara pms.. det enda jag känner är ömhet i nedre magen när jag kissar eller ska bajsa och måste ta i.. har ingen molande värk.. inget ryggont eller ömmade bröst.. känns inte som det tog denna månad heller ..
Finns det någon som inte har känt några direkt tydliga symtom runt drygt en vecka efter ägglossning.. som ändå vart gravid ? Jag är på äl+8 idag och har inga symtom alls .. andra månader har jag haft massa lustiga känningar som alltid visar sig vara pms.. det enda jag känner är ömhet i nedre magen när jag kissar eller ska bajsa och måste ta i.. har ingen molande värk.. inget ryggont eller ömmade bröst.. känns inte som det tog denna månad heller ..
Jag! I min förra graviditet hade jag aldrig några direkta symptom - om jag inte medvetet planerat barn skulle jag aldrig ha misstänkt något förrän långt in i graviditeten. Mådde utmärkt hela vägen, riktigt lyckligt lottad
Bim idag, inget än, kommer alltid dagen innan ellee morgonen samma dag. Vi har försökt i snart ett år, vi är 25 & 26 år. Cerazette i ca 9 år utan mens. Hoppas på plus snart. Men skulle inte förvåna mig att den enda månaden som inte passar att bli gravid på (oktober) blir den månaden. Gifter oss i juli nästa år, haha. Men tar det så byter vi datum. Lycka till allihop!
<3
Ni som tempar, vad har ni för temp? Vi har en örontemp som kan mäta 36,6 ena sekunden och 37,2 andra. Den har ett par år på nacken och det kanske är dags för en ny?
Vad rekommenderar ni?
Jag vill gärna börja tempa men det är ju omöjligt med tempen vi har nu.
Köper jag en ny vill jag gärna att den ska vara perfekt för bebisar också så att bebis kan få ta över den i framtiden ??
Ja det lät minsann som en drömgraviditet.. hehe
När fick du ditt +? :) hur många dagar efter ägglossning?
Ja det var den verkligen. Jag tog första gravtestet på BIM-1 och fick tydligt plus då. Tror det var ÄL+12 eller 13.
Ni som tempar, vad har ni för temp? Vi har en örontemp som kan mäta 36,6 ena sekunden och 37,2 andra. Den har ett par år på nacken och det kanske är dags för en ny?
Vad rekommenderar ni?
Jag vill gärna börja tempa men det är ju omöjligt med tempen vi har nu.
Köper jag en ny vill jag gärna att den ska vara perfekt för bebisar också så att bebis kan få ta över den i framtiden ??
Idag kommer vår husläkare att skicka remiss till RMC för utredning.
BIM imorgon, testat minus flera dagar i rad med tidiga test, mensvärk, ömmande bröst osv. Givetvis lämnar inte hoppet oss förrän mensen har kommit, men det känns nästan orimligt att hoppas. Nu har det snart gått ett år och vi är 35.
Min man har dessutom testosteronbrist och ev kan det ställa till det vad gäller fertiliteten.
Vi hoppas på att bli kallade om ca 3 månader.
Är det fler som väntar på utredning, eller har testosteronbrist, eller som är 35+ och har försökt i ett år?