Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag använder den från Natural cycels, du ska tempa på morgonen innan du hunnit röra dig eller prata osv. Tempa inte om du druckit alkohol dagen innan, sjuk eller har sovit dåligt.
:)
Tack, funkar den på små barn också tro?
Slänger in bilden här också..
Äl+8 idag.. det supersvaga strecket kom inom tiden, men synskambud bara i vissa vinklar..
Gjorde bilden lite mörkare för aTT få strecket mer synligt.. ser ni något? Kan det vara ett spökstreck? Det va negativt på testlagrets tester .. o detta är från graviditetskollen ..

jag har bim 12 och har ömma bröstvårtor. är detta inbillning eller?
BIM i dag och tog ett test i morse

BIM i dag och tog ett test i morse
Hade bim i torsdags och tog ett test idag som var negativt. Fattar ingenting :|
Idag har jag extrem huvudvärk och vaknade illamående, usch kan man bara få förstå sig på kroppen.
Grattis till alla er som plussat!!
Själv närmar det sig bim (bim-4), hoppas hoppas!! Känner efter för mycket och vet inte vad jag ska vågar tro.. Blir till att testa på onsdag!
BIM på Onsdag och idag kom ljusbruna flytningar. (Men jag hade ägglossning senare denna månad) Kan inte minnas att jag fått det dom andra två gångerna jag varit gravid.
Någon som haft liknande?
Inget blod och man ser det endast på papperet när jag torkar mig.
Har beställt tester som kommer imorgon.
Annars är alla symtom kvar... Men det kan ju vara inbillning också.
Hade bim i torsdags och tog ett test idag som var negativt. Fattar ingenting :|
Idag har jag extrem huvudvärk och vaknade illamående, usch kan man bara få förstå sig på kroppen.