Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hoppas in här, hoppas det är okej. Har beräknad bim om 4-5 dagar, så vet att det är lite tidigt men behöver lite hjälp. Inbillar jag att jag ser ett väldigt svagt streck? Togs nu i EM, så är inte
På morgonurin.
:)

Hoppas in här, hoppas det är okej. Har beräknad bim om 4-5 dagar, så vet att det är lite tidigt men behöver lite hjälp. Inbillar jag att jag ser ett väldigt svagt streck? Togs nu i EM, så är inte
På morgonurin.
:)
Jag tycker mig också se ett streck!!
Kul att så många plussat! Grattis alla ni! :)
Själv börjar jag förstå att kroppen inte alls är igång efter ppillerstopp.. Ingen mens i sikte än. Har jag otur så var min miniblödning (rosa flytning) i tisdags ägglossning, för isåfall så missade vi den totalt. Nu har jag slutat fundera så mycket och tänker att så länge inte mensen kommer så kör vi på så mycket vi vill och orkar.
Nu ikväll fick jag väldigt ont kring vänstra äggstocken så man kan ju hoppas att det är äl nu ;) alla test jag tagit är negativa så det är nog bara fortsätta vänta..
Håller med om tomhetskänslan! Jag blev inte särskilt ledsen, det var väntat för mig för jag kände att det inte var som det skulle. Men tråkigt och tomt liksom!
Ååh hoppas så för oss nu!!! Låter väl bortskämt men jag orkar inte vänta länge, vill ha plusset NU, haha :) Jag fick ännu starkare på stickan idag, så det var starkare än kontrollstrecket så imorgon tror jag temperaturen kommer stiga (tempar också av nyfikenhet) och testet svagare, hoppas jag iaf för nu vill jag börja räkna ner till BIM :D
Jag har en 1,5-åring så en julibebis vore så perfekt tycker vi :))
Precis!!! Ja jag får också lite hugg nertill i magen ibland. Verkligen hoppas!
Om jag kan hålla mig till BIM så blir det söndag nästa vecka, 16/10. Du då?
Kul att så många plussat! Grattis alla ni! :)
Själv börjar jag förstå att kroppen inte alls är igång efter ppillerstopp.. Ingen mens i sikte än. Har jag otur så var min miniblödning (rosa flytning) i tisdags ägglossning, för isåfall så missade vi den totalt. Nu har jag slutat fundera så mycket och tänker att så länge inte mensen kommer så kör vi på så mycket vi vill och orkar.
Nu ikväll fick jag väldigt ont kring vänstra äggstocken så man kan ju hoppas att det är äl nu ;) alla test jag tagit är negativa så det är nog bara fortsätta vänta..
Bara jag som ser något? Tror jag ska ha Bim imorgon. Testat ca 5.20 imorse och kom streck efter ca 5 min.

Bara jag som ser något? Tror jag ska ha Bim imorgon. Testat ca 5.20 imorse och kom streck efter ca 5 min.
Jag vet inte riktigt, tog ut p-staven förra veckan men hade äl i onsdags. Så jag tänkte jag skulle testa 18/10, om jag kan vänta så länge!!