• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • trollis86
    Smlan skrev 2016-11-23 13:39:27 följande:

Åh, nej! Vad hände? Många kramar

Började blöda imorse och hade ont i magen. fick en tid till ultraljud och undersökning kl 10.30, Det mesta var redan borta men lite vävnad kvar. Väldigt ledsamt eftersom det känns som att jag varit gravid så länge redan (10+5). Sjukskriven till söndag så nu får jag vila, gråta och se på film för att ha annat att tänka på.
  • Emlov

Har fått en liten blödning idag. Just nu känns det inte så bra men tydligen ska det vara ganska normalt att man kan få en blödning , är väldigt orolig för missfall men hoppas att det inte ska vara någon fara. Tänkte ringa BM imorgon och se om man kan få komma på ett tidigt ultraljud.

• Cocostoffsan
    trollis86 skrev 2016-11-23 14:56:25 följande:
    Började blöda imorse och hade ont i magen. fick en tid till ultraljud och undersökning kl 10.30, Det mesta var redan borta men lite vävnad kvar. Väldigt ledsamt eftersom det känns som att jag varit gravid så länge redan (10+5). Sjukskriven till söndag så nu får jag vila, gråta och se på film för att ha annat att tänka på.
    Tråkigt att höra ! :(
    Stor kram !
  • Cocostoffsan
    Emlov skrev 2016-11-23 18:23:56 följande:

Har fått en liten blödning idag. Just nu känns det inte så bra men tydligen ska det vara ganska normalt att man kan få en blödning , är väldigt orolig för missfall men hoppas att det inte ska vara någon fara. Tänkte ringa BM imorgon och se om man kan få komma på ett tidigt ultraljud.

Förstår att du är orolig och det är alltid skönt att få det uppkollat.
    När jag väntade dottern fick jag en liten blödning (hade brun/orange flytningar i några veckor och fick en slemblodblandad flytning). Fick komma in på VUL och allt såg jättebra ut. Var då i vecka 10 (9+0).

Lycka till !
  • klaraPee

Beklagar alla missfall <3. Fick konstaterat idag att jag fått MA. Skrapning imorgon.

Nya tag nästa gång. Kärlek till er.

• Smlan

Jag blir helt trasig av att läsa om alla missfall... Det borde inte få ske! Många styrkekramar till er allihop 

• Päärlan

Styrkekramar! Har vart med om samma, nästa gång går det vägen!! Kramis och ta hand om er

• Cocostoffsan

Ni som ska/har gjort KUB, vilken vecka kommer ni göra / gjorde ni det ?

Jag ska göra KUB nästa fredag och kommer då vara i vecka 13 (12 + 2).