Jn1 skrev 2016-11-17 19:29:34 följande:
Ja men det blir nog kanon! :) enda jag bävrar mig för är att inte hitta människor att umgås med, speciellt när man är hemma med bebis. Nä samma här, har haft problem med acne i flera år, som blev bättre för ungefär ett år sen så man var ju skapligt nöjd när det dök upp igen! x) ja det hade varit perfekt! Jag jobbar inom vården så jag jobbar allt förutom natt, men det är dagarna som är värst. Mellan 14-16 är jag knappt människa hahaha.. ja det är första! :) för er också va?
Ja det är sant, det har jag också tänkt lite på. Jag vet ingen annan just nu här som ska ha bebis så lite ensam känner man sig ju. Men å andra sidan kommer det vara sommar och förhoppningsvis fina dagar så man kan vara ute mycket, kanske vi springer på varann :)
Ja jag avslutade en antibiotika-kur när jag plussade, hade inte ens en pormask då. Man fick ju vara fin ett tag i alla fall ;) Men det är ju bara en själv som bryr sig egentligen, dom runt omkring oss struntar nog i att vi har lite prickar i ansiktet. Dom tycker om oss endå ;)
Haha samma här, den tiden är hemsk! Japp det blir vår första och det känns som att man har noll koll just nu! Försöker läsa på om föräldrapenning och allt sånt där som man inte kan något om..