• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Susi85

Idag var vi på RUL :) Väntar nr 3, allt såg bra ut beräknat 26/6 och vi väntar med en tjej ! Vi har två killar så det känns spännande med en tös

• Newbie84
    Susi85 skrev 2017-01-26 17:29:15 följande:

Idag var vi på RUL :) Väntar nr 3, allt såg bra ut beräknat 26/6 och vi väntar med en tjej ! Vi har två killar så det känns spännande med en tös

Kul och grattis :) då har vi bf nästan samtidigt jag har 29/6
  • Susi85
    Newbie84 skrev 2017-01-26 17:54:56 följande:

Kul och grattis :) då har vi bf nästan samtidigt jag har 29/6

Tack! :) ja det var nära!!
  • Madde87

Äntligen har jag varit på ultraljud och allt såg bra ut! Ser ut att bli en tös här med! Finns det någon i denna tråden som väntar en pojke undrar jag :)

• Polly1

Var på RUL för 2 veckor sen och blev framflyttad från 15/6 till 21/6.. har hela tiden trott att det ska bli en midsommarbebis så nu är det ju närmare :) visade en frisk och livlig krabat! Så härligt att ligga där, hade kunnat stanna hela dan ;) om det blir flicka eller pojke får bli överraskning men har en känsla av att det är en liten tös :)

• Polly1
    mammasusan skrev 2017-01-16 19:05:54 följande:

Skicka mig ett pm med vad du heter på fb & hur profilbilden ser ut så lägger jag till dig som vän först så jag kan lägga till dig i gruppen. Du kan ta bort mig sen om du vill

Skulle också vilja gå med i fb gruppen men lyckas inte skicka pm till dig, kan du skicka till mig först tror du? ;) tack!
  • Cacek
    Madde87 skrev 2017-01-27 18:47:12 följande:

Äntligen har jag varit på ultraljud och allt såg bra ut! Ser ut att bli en tös här med! Finns det någon i denna tråden som väntar en pojke undrar jag :)

Jag väntar en liten pojke, men ja det känns som jag är den enda hehe xD
  • Madde87
    Cacek skrev 2017-01-27 23:00:34 följande:

Kul! Ja vi får väl se om det dyker upp fler. Snart bör alla rul vara klara! Så spännande :)
  • Fridofröjd

Väntar en flicka runt midsommar. Det upptäcktes dock en liten markering på ultraljudet vilket kallas Plexus Cysta. Jag undrar ifall någon här har kännedom om detta eller kanske varit med om samma?

• mammasusan
    Cacek skrev 2017-01-27 23:00:34 följande:

Vi var på rul igår & det blir en liten lillebror till. I vår junigrupp på fb är det lika många som väntar flicka som pojke
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, BF:25/6-17. Totalt 24mf