• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • mammasusan
    citronen95 skrev 2017-01-16 18:58:54 följande:

Har för mig att någon startat en grupp på fb för oss med bf i juni. Är intresserad av att gå med i denna om den är osynlig för allmänheten, alltså att ingen av mina vänner ser att jag gått med i gruppen .. eftersom det ännu inte är officiellt.. någon som förstår vad jag menar? :)

Skicka mig ett pm med vad du heter på fb & hur profilbilden ser ut så lägger jag till dig som vän först så jag kan lägga till dig i gruppen. Du kan ta bort mig sen om du vill
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, BF:19/6-17. Totalt 24mf
  • citronen95
    mammasusan skrev 2017-01-16 19:05:54 följande:

Skicka mig ett pm med vad du heter på fb & hur profilbilden ser ut så lägger jag till dig som vän först så jag kan lägga till dig i gruppen. Du kan ta bort mig sen om du vill

Tror jag skickat till dig nu :)
  • Emlov

Hur skickar man PM? När jag försöker gå in på fin presentation får jag bara upp staden är privat
  • ankii

Vill gärna med gå med i den gruppen :) men lyckas inte skicka ett PM till dig :/ kan du skriva ett PM till mig så jag kan svara dig? :P
  • Charlott

Jag har RUL 19+5 om ca en vecka. Hade förra ul i vecka 13+4. Inte varit så mycket rörelse senaste dagarna dock. Hoppas bara att allt ser lika bra ut som vid förra.

• Strudel

Finns det någon mer som inte känner rörelser ännu? Är i vecka 18 men tror inte att jag har känt ngt alls hittils... Helt klart en anledning att oroa sig direkt jätte mycket :D

• Emlov
    Strudel skrev 2017-01-17 12:53:22 följande:

Finns det någon mer som inte känner rörelser ännu? Är i vecka 18 men tror inte att jag har känt ngt alls hittils... Helt klart en anledning att oroa sig direkt jätte mycket :D

Jag känner ingenting ännu, inte som jag har kunnat koppla direkt till bebisen iallafall. Är i vecka 18+1. Var på rul igår och har moderkakan i framvägg så det kan ta upp till runt v 22 innan jag känner något enligt BM.

Har du varit på rul än? Annars kanske det är samma för dig :)
  • druvan52

18+5 och känner ingenting alls heller...
  • Strudel
    Emlov skrev 2017-01-17 13:58:41 följande:

Jag känner ingenting ännu, inte som jag har kunnat koppla direkt till bebisen iallafall. Är i vecka 18+1. Var på rul igår och har moderkakan i framvägg så det kan ta upp till runt v 22 innan jag känner något enligt BM.

Har du varit på rul än? Annars kanske det är samma för dig :)

Nej en vecka kvar till RUL tyvärr :( hoppas det är MK i framväggen o inget MA. Guuud vad nojig man blir...
  • Newbie84

Är i v 17+ nånting och känner inga rörelser, kanske någon gång. Har min moderkaka i framvägg, hade sist också och kände inget förrän efter v20 och då var det inte varje dag ens fram till ca v22 då det kom sparkar.